Recenze (532)
Metoda Markovič: Hojer (2024) (seriál)
Moc často se mi nestává že bych si v průběhu seriálu řekl že se těším na další série, ale tady v to doufám. Samozřejmě že už ne o Ládíkovi, ale když se trochu změní osobnostní linka vztahu a vezmeme tu kriminální část, tak je tu spoustu materiálu a předloh. Nějaký ten balast se k tomu věřím dá vymyslet. Například případ Václava Mrázka by byl zajímavý. Určitě tohle je někde jinde než perly typu Kájínek nebo Roubal ( a to Hynka Čermáka mam fakt rád). Dobrý výběr herců, hlavně Neužil u kterého si po Zátopkovi říkám že zahraje snad všechno a geniálně dementním Uhlíkovi v hlavní roli... Prostě velmi zajímavé krimi, z velmi zajímavé doby o velmi zajímavém vztahu dvou protikladných lidí. 92%
Prázdniny v Římě (1953)
Romantické komedie moc nemusím, ale je pravda že tohle je prostě klasika která za to stojí. Princezna co se vypraví do neznáma, americký novinář co využije a zneužije seznzaci...No prostě klišé všech kliše...Sedmdesát let starý flm, ale své kouzlo asi nikdy neztratí.... 84%
Mafiáni (1990)
Hodně dobré, ale ne nepostradatelné...Na hraně čtyř a pěti hvězd... Nevím jestli bych uplne srovnaval s Kmmotrem, který svymi tremi dily byl preci jen obsahlejsi a za me o neco lepsi... Tak jako tak určitě klasika kterou je dobre videt...81%
Tenkrát na Západě (1968)
Jen málokterý film si zaslouží pojmenování "klasika"... Tenkrát na západě mezi westerny toto místo čestně zaujímá... 90%
Drž hubu! (2003)
Snad jedna z nejlepších Francouzských komedií nového tisíciletí, možná ta nejlepší.... Kentán z Montárží je prostě legenda a s Rubym tvoří jednu z nejepic dvojící v komediích... Prostě něco co musí každý vidět. 93%
Krokodýl Dundee (1986)
Klasika kterou sem už dlouho neviděl. Přesto ale v podstatě nezapomenutelná a i po téměř 40 letech má určitě co nabídnout.... Prostě jedna z těch klasik let 80-90'.. 81%
Orel Eddie (2016)
Fantastické sportovní drama, místy více teda komedie s koncem který umí člověk rozbrečet.... To co dokázal Michael Edwards to je něco úžasného a tenhle film to krásně ukazuje... Navíc doplněno o výborného Hugha Jackmana... 85%
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Jeden z nejlepších a nejemotivnějších filmů co sem kdy viděl... Výborný výkon Pitta... Prostě film který by měl každý vidět.... 90%
Přežít (1993)
Dnes uz klasicky snimek o jedne z nejznamejsich leteckych katastrof v dejinach... Za me vyborne zpracovano. Samozrejme ze vsechno asi nebylo uplne tak jak se to stalo, ale to vubec nevadilo... Urcite film ktery je dobre alespon jednou v zivote videt. 84%
Dotek Medúzy (1978)
Na to že jde o 45 let starý počin klobouk dolů. Zajímavě odvyprávěný příběh, kterému by snad i člověk uvěřil, ikdyž jde vlastně o blbost. Tedy doufejme. :) Závěr je trochu přehnaný, ale zase skvěle dokresluje sílu ducha a sílu celého příběhu. Nevím na kolik bych to označil za horor, protože člověk se z dnešního pohledu už samozřejmě nebojí. Tenkrát to asi mohlo působit strašidelně. Nicméně co do absence strachu a žánru hororu, tolik toho dohání film v misterioznosti a řekněme i napětí. Opravdu výborný film u kterého mě mrzí snad jen to, že jsem ho neviděl dřív. 86%