Recenze (36)
Atomoví filmaři (1999)
Jeden z najlepších dokumentov aký som videl...nie len o atómových bombách ale aj o technike a ľuďoch, ktorí sa nebáli riskovať svoje životy pri brutálnych testoch atómových zbraní...Záverečný prehovor zúčastnených má svoje posolstvo...
Avatar (2009)
Avatar...najväčšia vykrádačka dejov ostatných filmov v podaní Jamesa Camerona. Keby si aspoň názov vlastný dokázal vymyslieť, ale ani to sa mu očividne nechcelo. No to by sa ešte dalo odpustiť keby mal film nejakú vlastnú myšlienku. Dokonca sa to tvári ako film, ale pritom to je z 90% animák s tou najobohranejšou myšlienkou people=bad. Mam rád super efekty, ale nemám rád filmy, ktoré sú celé jeden efekt.
Běh o život (2013)
Strašným amatérskym dojmom to na mňa pôsobilo. Kamera, strih a aj celý príbeh bol "lacný".
Černobylské deníky (2012)
Račej by som to bral ako tú kľudnú exkurziu po Pripjati ako to bolo prvých 30 minút než tú somarinu čo sa z toho stala potom. Roztrasená kamera tomu moc nepomohla a ožarení mutanti dostanú tak akurát malé deti. No za tie peniaze čo ten film stál sa nato dalo aj celkom pozerať...
Empire State (2013)
Bola to skôr dráma ako akčňák, avšak o akčné scény nie je núdza. 94 minútová stopáž je tak akurát aby ste sa nenudili. The Rock v úlohe policajta/detektíva sa osvedčil a nie je mu čo vytknúť. Rozhodne dobre natočený skutočný príbeh, ktorý neurazí...Možno by to chcelo kus viac Emmy :)
Extrémní rodiny (2012) (pořad)
Myslím že Tv JOJ ide oba o ponížovanie ľudí, lebo inak si to neviem vysvetliť. Smutné je, že sa natomto niekto môže baviť. Fakt odpad ako vyšitý!
Falešní poldové (2014)
Po dlhšom čase komédia, na ktorej som sa fakt bavil. Týpci si "prácu" fízlov naozaj užívali, tak ako by to lákalo asi nejedného z nás...
Geissenovi: Těžký život milionářů (2011) (pořad)
Po jednej minúte sledovania tejto somariny som si uvedomil, že sa jedná o absolútny odpad a sledovať to dalej by bola len strata času. Nechápem, ako môžu niečo tak bezzmyselné vôbec natáčať. A že tažký život?? WTF?!
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Nebyť niektorých trápnych dialógov a prehnaných scien akou bola jazda na lanách tak by to bolo aj za 4*. Lenže aj nereálnosť musí mať svoje medze. Po grafickej stránke sympatický film a Bruce je Bruce no :) ...samozrejme to dobre vytiahol.
Gymkhana Five: Ultimate Urban Playground (2012)
http://www.youtube.com/watch?v=LuDN2bCIyus Po slabšej štvorke, kde sa sústredili skvor na efekty než na driftovanie tu máme päťku. Odohráva sa v San Franciscu, ktoré by bolo akokeby určené na podobné somariny. Musím uznať, že predvádzané kúsky boli zatiaľ najobtiažnejšie a som zvedavý čo má Ken ešte pre nás pripravené.