Recenze (102)
Monstrum (2008)
Aneb laska hory prenasa.
Královna Margot (1994)
Realisticky zobrazene dobove pomery, neresti, slasti i zvrhlosti bez romantizmu. Clovek sa trochu straca v dejinach, koniec filmu mi prisiel uplne useknuty, mnoho zostalo nezodpovedaneho. Perfektne herecke vykony.
Ledově ostří (2007)
No dvojica perfektne sexi chlapov korculujucich spolu. Co viac moze zena chciet?
V pasti (2005)
Velmi zaujimavo ponata koncepcia dvoch hercov, jedneho zlocinu a jedneho bytu. Herci su mrazivo dokonali, film mozno ku koncu straca dych, ale zaciatok je uchvacujuci.
Once (2007)
Once upon a time, there were....
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Je to Burton, je to Johny. Je to krute, temne a bez prikras ale dokonca je to aj bez humoru, bez muzikalovych cisel (okrem perfektnej scenky na plazi)- pre mna to je len "hovoreno-spievane" posuvanie diela dalej. Mohlo to byt o dost lepsie.
Superbad (2007)
McLovin.
Juno (2007)
Ellen, Michael, roztlieskavacka, Jennifer, Sonic Youth, ranne horory, gitara a ... neocakavane babo...pohoda.
Sbohem, baby (2007)
Posobive, bolo. Ocenujem Bena a drzim palce do buducnosti. Koniec mi vsak neprisiel velmi realny, vobec som nepochopila motivaciu hlavnej postavy. Trosku to zkazilo celkovy dojem z filmu, ale rozmyslanie o osudovych rozhodnutiach ostava.
Ostrov (2005)
Michael Bay. Tak co chcete?