Poslední recenze (6)
Doctor Strange v mnohovesmíru šílenství (2022)
Užil jsem si to. Ale v hodnocení je třeba vzít fakt, že na marvelovky se člověk nedívá kvůli logice, či bůhví jak skvělýmu storytellingu. To není ani snad jejich účel. Jako popcornová zábava pro průměrný nerdy, co rádi vypnou na chvíli mozek, to je ale dost v pohodě. Ocenil jsem inkorporaci lehkých horrorových prvků, v marvelovkách to je příjemná změna. :)
Kámoši až na dno lahve (2013)
V podstatě hezký film dokazující, že přátelství mezi mužem a ženou opravdu může existovat, i když má svá značná úskalí :-). Olivia Wilde ve své roli mi přišla trochu nesympatická, ale to nevadilo. Celkem pěknej soundtrack.
Amélie z Montmartru (2001)
Film má své mouchy, ale kromě propracovanosti má spoustu zajímavých nápadů, myšlenek a nechybí ani správný smysl pro humor. Místy trochu vleklá, ale příjemná podívaná.