Recenze (34)
Opuštěné stavby (2012) (seriál)
2* dávám pouze za ty hezké staré věci, které mohu vidět a něco zajímavého se i dozvědět. Ale nelíbí se mi, jak takhle veřejně okrádají ty majitele, kteří nemají zdání o hodnotě jejich věcí a oni sami je pak prodají za 2x-3x vyšší cenu podobně jako v American Pickers.
Dotyk draka (2013) (TV film)
Velice zajimavý dokument. Pohled na toto vodní monstrum z úplně jiného úhlu. Že i takto divoké a nebezpečné zvíře přece jenom může mít city a vybudovat si dlouhý a láskyplný vztah s člověkem. Bylo neskutečné sledovat to, co se dělo na obrazovce a nedokáži si představit, že bych byl v roli štábu, který byl toho přímým svědkem. Jde vidět, že v přírodě se stále dějí zajímavé, neskutečné a nečekané věci.
Návrat k vítězství (1981)
Trochu příliš zdlouhavý, táhlý film. Ale stále se na to dá dívat oproti jiným filmům.
Na vlásku (2010)
Krásná animovaná pohádka ( líbí se mi hlavně ten chameleon :D ) příjemné vtípky.
Lidice (2011)
Myslím, že české filmy mají velký potenciál a nemáme daleko k světovým úspěchům, jenom ten potenciál využít. Je stále co zlepšovat.
500 dní se Summer (2009)
Velice příjemné překvapení .. tak bych označil tento film. Konec jsem takový opravdu nečekal a to je na tom to skvělé! Jsem rád, že tenhle film je sice romantický, ale není jako X stovek dalších filmů a vybočuje z řady.
Sybil (2007) (TV film)
Na první pohled zajímavé, zaujme, ale po nějaké chvilce tento zájem člověka opustí. Konec mohl být mnohem lepší .. šlo to až příliš lehce.
Hvězdná brána: Pravdivý příběh (2006)
Myslím, že to hezky odkrylo to, že vše co se v seriálu odehrává není jen výmysl "chorých" myslí tvůrců :D ale, že spousta věcí je vědecky opodstatněná, i když při našich možnostech zatím těchto věcí nejsme schopni dosáhnout.
Zrození Planety opic (2011)
Jednoznačně bych tento film zařadil mezi nejlepší filmy posledních let, ale stále tomu něco chybí, i když ani nevím co. :D Chtělo by to pro takovéto filmy jiné hodnocení, protože 4* mi přijdou málo a 5* zase moc.
Zkus mě rozesmát (2011)
Adam Sandler je určitě dobrý herec, avšak bych řekl, že ty jeho filmy se až příliš omývají stále jen a jen dokola.