Recenze (323)
Doktor Spánek od Stephena Kinga (2019)
Problém tohohle filmu je v tom, že je úplně jiný, než legendární Kubrickovo ,,Osvícení,,. Předlohu jsem nečetl, nicméně Osvícení je prostě film o týpkovi, kterému houklo v bedně a napopud toho chtěl zamordovat rodinku sekerou. Toť vše. Nikdy jsem nepochopil, proč se to jmenuje ,,Osvícení,, protože žádný buddha se ve filmu nevyskytoval. Díky ,,dvojce,, jsem konečně pochopil o co asi šlo. No, každopádně to dostává Kubrickův film mezi nejblběji pojaté filmy podle předlohy, protože je zcela o něčem jiném.
My (2019)
Co to jako je?
Démoni Krakova (2022) (seriál)
Další podprůměrná duchařská s..čka. První díl ještě ušel (***), ten další už byl nepoživatelný. Tajně jsem doufal, že poláci, jak je jejich zvykem, dokáží překvapit, ale tentokrát to dopadlo bídně.
Včela na mušce (2022) (seriál)
Odvar z Mr Beana, navíc variace na skeč s mouchou. Leč Mistrovi už to pitvoření nejde tak dobře jako za mlada a ze skeče se celovečerní film dělá těžko. Navíc to asi zjistili, tak z filmu udělali pomocí střihu ,,seriál,, , ač to seriál není. Několik dobrých momentů tam bylo, ale celkově patří do modrých čísel. 63%.
Liga mužské moudrosti (2021) (seriál)
První díl dobrý, pak se to nějak zvrhlo v kombinaci Kameňáku a Mostu.
Milionář z chatrče (2008)
Koupel v hovnech po indicku. (S lehkou chutí kari).
Navajo Joe (1966)
Tři hvězdičky díky hudbě, jinak žádná sláva. Uvízlo to někde na půl cesty. Hlavní hrdina je nevěrohodný, zápletka slabá. Navíc v dabingu, který byl dost mizerný.
Top Gun: Maverick (2022)
Přehledný, snadno pochopitelný akčňák, dobré herecké výkony, trocha nostalgie. 84%.
Klasický horor (2021)
V záplavě různých béčkových duchařin je to v netflixovských vodách cool napínavá jednohubka.
Francouzská depeše Liberty, Kansas Evening Sun (2021)
Přepáleně ,,artové,, postupem času až k nestravitelnosti. V kině, ve kterém jsme na filmu byli, sedělo celkem pět lidí, což tak zhruba odpovídá míře záživnosti.