Recenze (516)
Pandora Hearts (2009) (seriál)
Ak dobre rátam, tak som stihol pozrieť sedem iných vecí, kým som sa odhodlal na záverečných päť častí. Nie že by to bolo až také zlé, ale tak sa to ukrutne vlieklo, že ma až prestalo zaujímať ako to skončí. A skončilo to (Pozor spoiler!!) úplne nijako. Až je mi Alice ľúto. Ufňukaný fagan nech sa prepadne hoci hneď ;-). Neviem či plánovali pokračovať, ale som rád že to už mám za sebou. Bonusy som zvládol len dva a to mali byť akože zábavné.
Miss Monochrome: The Animation - Season 3 (2015) (série)
Síce ešte všetky časti nevyšli, ale stále ma to baví :-).
Miss Monochrome: The Animation - Season 2 (2015) (série)
Rovnako zábavné ako prvá séria. Stopáž je navýšená len naoko, pribudla úvodná pieseň.
Miss Monochrome: The Animation - Season 1 (2013) (série)
Krátka stopáž nestihne nudiť, nápady sú fajn a záverečný tanček je parádne spracovaný :-). Chutná jednohubka.
Working!! - Working!!! (2015) (série)
Hoci by som radšej videl viac Mahiru ako niektorých doplnkových postáv a chýbala nejaká celková dejová linka, veľa vecí sa pohlo dopredu alebo sa celkom vyriešilo. To je v podstate malý zázrak :-).. Ešte počkám čo bude v pripravovanom hodinovom bonuse, ale ak by toto bola záverečná séria, tak sa oplatilo ju vidieť.
Senran Kagura (2013) (seriál)
Po zhruba troch dňoch už ani poriadne neviem o čom to bolo. Bol tam mierne úchylný dedko ninja a veľa prsnatých školáčok v oblečení z materiálu mimoriadne biednej kvality, ktoré pomerne často išlo dole behom pár sekúnd. A dobro nakoniec tuším remízovalo ;-). Fanúšikom bojových umení neodporúčam.
Šimoneta to iu gainen ga sonzai šinai taikucu na sekai (2015) (seriál)
Nejdem tvrdiť, že je to zázrak desaťročia, ale tento úprimný výsmech pokryteckému puritánstvu mi výborne zdvihol náladu. Body za nápad a za odvahu!
Patema nohama vzhůru (2013)
Začiatok bol vyslovene detský, pomalý a niektoré problémy boli riešiteľné rádovo v minútach, ak nie v sekundách. Ale asi bolo treba získať čas na vybudovanie atmosféry. Čo sa podarilo výborne. Dávno sa mi nestalo, aby som sa takto zžil s nejakou postavou. O Patemu som sa v niektorých scénach naozaj bál, za čo si tvorcovia zaslúžia veľkú pochvalu. Pre mňa omnoho lepšie spracovanie nápadu, ako v o rok staršom hranom filme Upside Down . Aj keby odpisovali, rád im to odpustím.
Vividred Operation (2013) (seriál)
Pre mňa oddychový mix rozprávkového sci-fi a magických dievčatiek, s ľahkým nádychom paródie. Určite sa to nedá pozerať ako príbeh zo života, to by neustálo ani tri minúty :-). V pohode.
Freezing - Vibration (2013) (série)
A to som si asi do polovice myslel, že je to lepšie ako prvá séria. Menej samoúčelného ecchi, dokonca sa otvorila aj nejaká tá dospelá téma. Ale potom scenárista asi rezignoval na zvyšky zdravého rozumu a namiesto toho, aby si chlapsky priznal, že nie je schopný vymyslieť prijateľné žánrové (sci-fi) rozuzlenie (hoci aj v štýle viem že nič neviem), tak tam surovo natlačil niečo čo silno pripomínalo náboženskú agitáciu. Ak to mala byť snaha odčiniť hriešne obrázky v seriáli, tak vôbec, ale vôbec nevyšla. Špeciály? Tiež žiadne prekvapenie :o)