Recenze (167)
Amazing Race: O milion kolem světa (2001) (pořad)
Jako nápad dobrý, ale dívat se hodinu, jak lidé jezdí z jednoho místa na druhé?
Amélie z Montmartru (2001)
Velmi nenápadně působící snímek, který vás ale po počátečním nejistém rozjezdu naplno zatáhne do nevinně působícího, čistého světa plného laskavého humoru. Postavy působí roztomile rozpačitě a vše je jak má být - samozřejmě ve francouzském stylu chápání. Je založený spíše na úsměvných situacích než na scénáři, je tam trochu něčeho smutného, trochu veselého, trochu romantického...a dohromady tato mozaika tvoří skvělý film. Možná je potřeba vidět ho vícektrát, protože teprve pak pochopíte všechny detaily a kousky se vám složí do krásné mozaiky. Podle mě patří k těm nejlepším, které byly natočeny. Yann Tiersen Amélii doplnil hudbou, která vám šáhne na duši.
Anička s lískovými oříšky (1993) (TV film)
Zatraceně! Tak tohle bych svýmu dítěti nepustila. Za prvé to bylo úplně o ničem a za druhý jsem se příšerně bála tý masky ovce - co teprv dítě?!
Back to the Start (2011)
Asi mám natolik ráda původní verzi písničky, že mi to nedovolí vnímat zbytek videa, a jen sedím a pobrukuju si originál.
Bastardi (2010)
Tohle nebylo ani drama ani komedie, tak co to sakra bylo?! Nejlepším z celého filmu pro mě byl začátek s Kristýnou Leichtovou, ovšem pak ji zabili a film šel od pěti k pěti. Chci vrátit 75 minut (5 klidně prominu, ale jenom kvůli Leichtové) mého života!
Bastardi 2 (2011)
Přišlo mi to naprosto amatérské po všech stránkách. Mizerní herci, kamera jako bych to natáčela já a děj raději ani nekomentuju. Dozvěděla jsem se akorát, že předchozí díl byl asi finančně výnosný, jelikož T. Magnusek se vyžral do rozměrů, kdy si není ani na pohřeb svého kamaráda, schopný zapnout košili a zavázat kravatu ke krku. Tohle mi dokázalo, že film může natočit každý blbec.
Ben X (2007)
"Beníčku, perníčku!" Takové no... nevím, co si o tom mám myslet. Asi si to musím nechat uležet. Buď to bylo sakra tak dobré, že mi došly slova a nebo to byla jenom nesmyslná spleť něčeho... Co to tu plácám, skvělý to bylo! Až mi Beníka bylo líto a ten konec... uf, moje nervy.
Better Than Chocolate (1999)
Vtipné, chvilkama dramatické, lehce romantické. Pro mě jen tak povrchově romantické, což mě trochu zklamalo. Po tomhle jsem měla chuť udělat malbu a nebo zamrazit knížky!
Bez cíle (2012) (amatérský film)
Přišlo mi to rozhodně lepší než všechny díly Paranormal Activity.
Bez doteku (2013)
Prvním 15 minut filmu - dobrý, celkem zajímavý, v dobrém rozmaru jsem se těšila na zbytek. A až přišlo na onen zbytek - litovala jsem, tloukla se do hlavy a chtěla tlouct do hlavy i tvůrce tady té hlouposti, která se snaží být velkolepá a přitom nemá ani tu jednoduchou, základní dějovou linku. Ono to nemá začátek, střed a ani konec. V podstatě je to jenom nějaký chumel něčeho, co na sebe má údajně navazovat. Ne, nic mě na tomhle neoslovilo. Ani Hádek s Vagnerovou to nevytrhli, jak jsem doufala. Jak moc jsem se na tenhle film těšila, tak stejně moc jsem se zklamala.