Oblíbené seriály (9)
Věřte nevěřte (1997)
Dva a půl chlapa (2003)
Simpsonovi (1989)
Jak jsem poznal vaši matku (2005)
Jmenuju se Earl (2005)
Teorie velkého třesku (2007)
Griffinovi (1999)
Lenssen & spol. (2003)
Plameny vášně (2003)
Proč dávám *****h ? Trochu se stydím , ale viděl jsem většinu dílů , díky dobrému umístění v TV programu . A prostě je to tak strašné a tak trapné , že se u toho nedá nenudit ! A poslední díl ? Nemám slov ;*D