AndreyCSFD

AndreyCSFD

Česko
Andrea

10 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
    • 6.8.2011  22:42
    Ghost Rider (2007)
    *

    Nicolas Cage si koupil hrad. A provoz takového hradu stojí hodně peněz, což ví asi každý kromě Cage, který ted bere každou příležitost jak si vydělat. Ghost Rider je film s velkými ambicemi a Cage se opravdu snaží - po celý film se tváří stašně útrpně a výraz postřeleného srnce prakticky nesundá ani když mu hoří hlava, proto na něj nelze svalovat vinu za to, že je Ghost Rider jeden z nejhorších komiksových filmů. Scénáristé měli k dispozici námět, který zkazili debilními dialogy a situacemi, které nechtěně vyvolávají smích. Scéna, kde bok po boku jede motorka a cválá vraník, je jeden z nejvtipnějších momentů filmu. Snímku, jako komiksové adaptaci, naví chybí potřebný nadhled. Další podstatnou slabinou filmu jsou souboje a především ten závěrečný, kdy si řeknete ,,a to jako bylo všechno?" Tolik diskutované triky působí nakonec celkem lacně, čemuž zdatně přispěl nezručný kameraman. Výprava snímku je na komiksový film nebývale skromná až vyloženě čekáte, kdy spadne nějaká papundeklová kulisa. Film je ale dílem režiséra a tak hlavní kritika padá na Johnsona, kterému evidentně komiksová adaptace nesedla a navíc byl obklopen lidmi, kteří měli stejný problém.

    • 6.8.2011  22:14
    Profesionálové (TV seriál) (2008)
    ***

    Zdařilý slovenský sitcom z policejní stanice v jednom malém městě, který má jedinou ambici - pobavit, což se mu daří.

    • 6.8.2011  22:04
    Tlustá jako já (TV film) (2007)
    ***

    Nestandardně pojatá a mírně krutě realistická sonda do života tlouštíků. Sportovkyně Allyson se v rámci školního projektu převleče za tlustou dívku, nastoupí do letní školy a zkoumá, jak se k ní chová okolí. Přes počáteční nadšení a názor, že přece záleží na člověku a nikoli na vzhledu, jí pomalu projekt přeroste přes hlavu a v závěru zjistí, že nikoli nitro člověka, ale jeho výzor předurčuje reakce a chování okolí a pokud bude tlustá, nikdo se k ní hezky chovat nebude. Ally je znechucená světem, do kterého donedávna patřila, a svůj projekt začne brát jako manifest pro nápravu. Snímek je standardní kvality filmů pro teenagery - trefné postřehy Ally se střídají se slabšími dialogy a v některých momentech občas kolísá tempo (zvláště u rozprav Ally s přítelem). I přesto je tenhle film jiný než ostatní, a to tím, že konečně říká pravdu.

    • 5.8.2011  15:46

    Film z dávných časů, kdy Španělé byli v Kalifornii ještě mocní a zemi křižoval na svém koni hrdinný Zorro mstitel. A taky film, kde je Banderas ještě švihák a Catherine nejpůvabnější nešpanělská Španělka. Chytře napsaný scénář, podařená výprava zachycující dobovost snímku, vymazlené souboje a samozřejmě i vizáž obou hlavních představitelů jsou důvodem, proč strávit dvě hodinky u obrazovky. Oko kamery je navíc podbarveno filtrem dodávajícím snímku patinu staré Kalifornie vyprahlé sluncem. Občas sice některé repliky pěkně drhnou (zvláště ty Catherininy) a některé scény jsou dost natahované (výcvik Zorra juniora), ale všechno spolehlivě vyvažují nezapomenutelné momenty typu svlékací souboj a ,,dirty dance" Zorra a Eleny. Sem tam vykoukne z filmu nějaký vtípek, sem tam zase nechutnost, komplexně se však film drží žánrového rámce.

    • 3.7.2011  12:50

    Jessica Alba je opravdu hezká dívka, ale asi nemá všech pět pohromadě, protože jinak nevím, co ji přimělo hrát v takové stupiditě, vedle které vypadají sandlerovky jako vysoké umění. Film je plný nechutností a oplzlostí. Dane Cook je navíc tuctový nesympatický týpek, kterému divák opravdu nemá důvod fandit, aby sbalil dívku kvalit Jessicy Alby. Navíc se celý film chová jako totální pako. Slibovaná romantika se nekoná, jelikož mezi ústřední dvojicí to absolutně nejiskří a komedie? Samotné označení tohohle skvostu je komedie.

    • 2.7.2011  19:16
    Jak jsem poznal vaši matku (TV seriál) (2005)
    ****

    Tenhle seriál je o partě mladochů okolo 30, kteří bydlí a pracují v New Yorku. Nejsou to však Přátelé, ale Přátelé bez Phoebe. Zkrátka - pošlete Phoebe na dovolenou a máte partu z HIMYM. Tedovi a spol. ale chybí ta lehkost, se kterou spolu komunikovali Přátelé. Osobní rysy postav jsou navíc nevyhraněné, takže komiku situace nelze plně vytěžit (Ted je chvílemi looser a chvílemi je zase vážný sebevědomý architekt bez špetky nadsázky). Jednotlivé epizody jsou tradičně 20 minutové, takže děj i přes pár klopýtnutí odsýpá celkem svižně. Problém je ale v tom, že z počátku dobrý nápad retrospektivního vyprávění se začíná s každou další sérií rozbředávat do nekonečného seriálu, kdy už je vám v podstatě jedno, kdo že ta matka je. Do seriálu se postupem času začaly vkrádat levné vycpávky - především zpívané pasáže, až máte pocit, že omylem sledujete Glee. Seriálu navíc chybí momenty, které si vybavíte i po nějaké době - něco jako v Přátelích Ross s vybělenými zuby či jeho jednostranné opálení. Větší legrace je bezesporu s x let starými Přáteli. Přesto za čtyři, sitcomová tvorba upadá a HIMYM (podobně jako The big bang theory) drží tuhle potapějící se kocábku jakž takž nad vodou.

    • 2.7.2011  18:09

    Tenhle film je fakt zážitek. Od vymazleného vizuálu, přes charismatického Jeffa Bridgese a krásnou Olivii Wilde až po promakaný soundtrack. Jedinečný vizuál není ale zdaleka jediným kladem filmu. Příběh je chytře načasovaný, kdy stárnoucího Jeffa Bridgese (Flynna) v hlavní roli nenásilně nahrazuje Garrett Hedlund (synátor Sam - po tátovi kompjůtrový expert), který je bohatý a nespokojený. Jednoho dne se stejně jako jeho otec dostane do systému, kde zjistí, že Flynnovi staršímu se jeho dílo trochu více nepatrně vymknulo z ruky. Od tohoto okamžiku se film rozjede svižným tempem - at už jde o souboje na plošinách, závody na motorkách či rychlá a zběsilá jízda Quorry, přičemž každý tento okamžik je pečlivě podbarvený abnormálně zdařilou hudbou z dílny Daft punk. Film zvolní až před nevyhnutelným závěrečným soubojem, který působí proti zbytku filmu až nečekaně skromně a i scénář byl v této scéně kostrbatější. Přesto všechno je snímek více než důstojným nástupcem původního TRONa. Režisér Kosinski měl štastnou ruku i při výběru představitelů Sama a Quorry - Garrett Hedlund přesně vystihl bohatého osamělého týpka bez smyslu života a Olivia Wilde byla zase odpovídajícím způsobem dokonalá. Ve filmu potěšili i drobné vtípky - Sam a domnělý světelný meč a slovo user vyslovované záměrně jako looser. Kdyby natočili pokračování, budu stát na lístky ve frontě jako první.

    • 23.6.2011  21:40

    Otec všech dobrodruhů ve svém prvním filmu, který je dnes klasikou žánru a bez kterého by filmy jako Mumie, Lovci pokladů, Lara Crofft a ano i natuplý Flyn Carsson nikdy nevznikly. Spielberg s Lucasem poprvé vyzkoušeli vyváženou mixáž dobrodružství, humoru, romantiky a akce, čímž vytvořili dnes již zavedený žánrový vzorec. Budiž jim také ke cti, že Indiana není tradiční hrdina typu přišel jsem, viděl jsem a nezůstal nikdo, ale že má i své vady, fobie a že občas se mu něco nepovede. Na filmu je dnes už patrný zub času (zvláště v trikových sekvencích), ale možná je to dobře, protože ten punc dobrodruha z 30. let je o to větší.

    • 23.6.2011  21:17

    Zajímavý snímek, který v jádru zachycuje touhu každého intelektuálně založeného mladého člověka, který je ještě plný ideálů - jít do světa na zkušenou, zdrhnout z civilizace, vidět svět v jeho podstatě a užívat si naplno život. Tato touha je zpravidla zadupnuta hned po podepsání první pracovní smlouvy, kdy bezstarostnost studentského života vystřídají všední starosti o vesměs primitivní věci. Chrisova touha po poznání je ale posedlostí a jakousi formou revolty proti rodině. Chrisova cesta na Aljašku je plná epizod, při kterých Chris poznává, jak to ve světě chodí. Potkává plno lidí, kteří jsou mu víceméně nakloněni a v podstatě mu pořád někdo kryje záda, at finančně nebo podporou. Opravdovou samotu poznává až na Aljašce, kde dospěje a pochopí, že radost ze světa a ze života se sdílením nezmenšuje - spíše naopak, než však stihne učinit nápravu, jeden omyl ukončí jeho putování. Chris ušel dalekou cestu, aby zjistil, co pro něj společnost a rodina znamená a za toto zjištění zaplatil dan nejvyšší. Z hlediska filmařiny je Chrisovo putování je zabaleno v líbivěm obalu - Sean Penn zdařile zachytil Chrisovo putování i jeho vzdor proti establishmentu, kameramani natočili sev. Ameriku tím nejpoetičtějším okem, čímž snímek navozoval pocit bezstarostné road-movie a Emile v roli Chrise byl velmi přesvědčivý a film s lehkostí utáhl. Ze snímku ale přímo prýští Pennova snaha diváka dojímat a manipulovat.

    • 23.6.2011  20:23

    Typická komedie, při které vypnete mozek a jenom se bavíte méně či více nechutnými vtípky a prkenným herectvím protagonistů. V podstatě se jedná o scénku nataženou na celý film, který se velmi okatě inspiruje Agentem v sukni a Mizery. Řešit scénář či režii nemá u filmu, který se sám nebere vážně, smysl. White Chicks je ideální ,,autobusový" film pro omladinu jedoucí na školní výlet - jedna část se u filmu pobaví, druhá usne a než dojedou titulky, tak jsou na místě.

    • 11.5.2011  20:18

    Nikdy bych nevěřila, že film o horolezcích může být tak nudný. Už od úvodní scény je jasné, že tenhle film se klasikou žánru rozhodně nestane. Jakmile se objeví neympatický ksichtík Chrise O´Donnella a jeho sestry máte chut vypnout film. Když ale nedisponujete touhle pravomocí, nezbývá než tenhle skvost opravdu zhlédnout a konstatovat, že scénář je opravdu hodně špatný. Celý film je v podstatě o smíření rozhádaných sourozenců v atraktivním prostředí. Režisér navíc kašle na fyzikální zákony a nějaké pravidla v horolezectví jsou mu úplně fuk. Chvílemi film nechtěně padá do vod parodie a necharismatičtí herci a papundeklové kulisy mu z těchhle vod rozhodně nepomáhají.

    • 10.5.2011  21:34
    Eragon (2006)
    **

    Tak tohle se hodně nepovedlo. Ačkoli knížka debutanta Chrise Paoliniho smrdí prvotinou a nezapře okatou inspiraci Pánem prstenů, Hvězdnými válkami a kdoví čím ještě, je čtivá a při troše dobré vůle se z ní dal udělat velmi dobrý scénář. To by ale scénárista nesměl být kopyto a režisér s producentem debutanti, kteří nepoznají špatný scénař od letáku z Hypernovy. Edward Speleers - další debutant do party, který ztvárnil Eragona, je naprosto tragický herec, který hlavní roli neunesl na svých vyzáblých nožkách. Nebylo by ale fér házet na něj všechnu vinu, to castingový tým si měl uvědomit, že hodit na neherce v podstatě velkofilm je přinejmenším nezodpovědné. Jediné, co se povedlo je drak a výprava zahrnující překrásné exteriéry Vysokých Tater.

    • 10.5.2011  21:10
    Mumie (1999)
    *****

    Svěží vítr do polozapomenutého žánru a důstojný nástupce Indyho dobrodružství. Velmi povedený film - atraktivní prostředí Egypta, přepychová výprava, krásná a chytrá Rachel Weisz, typově přesný Brendan Fraser, charismatický Arnold Vosloo tahající fáče, triky vymakané do posledního detailu, líbivý filtr. Je opravdu málo filmů, které jsou tak pečlivě natočeny. Žánrově je snímek skvěle vyvážený - dobrodružství, hororové prvky, legrace, romatika - všechno v naprosto dokonalém poměru, díky čemuž snímek ani po x tém shlédutí nenudí.

    • 10.5.2011  20:42
    Cellular (2004)
    ***

    Zábavný a místy nadupaný thriller ve svižném tempu, ve kterém Kim zběsile telefonuje o život, Chris Evans běhá po městě (místo červených vlasů má alespon červené tričko), Jason Statham se učí být zlý a William Macy se seznamuje s kouzlem pletových masek. Všechno je to zabalené do líbivé prosluněné výpravy, přesného střihu, na pár výjimek sympatického obsazení a odpovídajícho scénáře - zkrátka všechno přesně podle žánrového vzorce. To ale vůbec nebrání tomu, aby si divák tuhle jízdu užil, protože atmosféra tomuhle snímku rozhodně nechybí, což je velkou mírou zásluha Chrise Evanse, který se zřejmě tady naučil, jak utáhnout film, což ve svých pozdějších filmech dokonale úročí. Díky jeho pohodářskému Ryanovi překousnete zoufalé přehrávání Kim Basinger a polenovitý pokus Jessicy Biel o herectví.

    • 10.5.2011  20:12
    Parchanti (2010)
    **

    Tradiční polomilitantní béčko s chvilkovými áčkovými ambicemi. Námět dobrý, ale zpracování už tak slavné není - scénář je nadstavovaný, v mnoha bodech předvídatelný, nelogický a plný děr (např. vysvětlení, jak se hoši v USA dostali k arzenálu by bylo docela žádoucí). Filmu by vyhovovala delší stopáž. Podstatnou slabinou je také obsazení - Zoe je sice majitelka výstavní postavy, ale to je tak asi všechno. Hlavní bad guy Jason Patric balancuje na samé hranici parodie, což je v ostrém kontrastu se zbytkem filmu. Snímek tak rapidně ztrácí na uvěřitelnosti. Členové ,,loser party" jsou Chris Evans pak dlouho nic a ostatní, kteří za ním těžce klusají, teda až na Idrise Elbu, který ani nevyběhl. A právě Chris Evans je tím, kdo film táhne, což už je v jeho případě pomalu tradice. Kromě hláškování je také aktérem jedné z nejzdařilejších scén filmu, kde vtipně zparoduje svoji postavu z Push. Výprava je zdařilá a vizuální prvky také potěší (začátek filmu a grafické řešení titulků nedá nevzpomenout na Tropic Thunder). Konec filmu je ale unikát - zatímco vedlejší dějové linky jsou dotažené (přetažené), hlavní linka zůstala trčet někde při sestupu z dramatického oblouku, že by si tak režisér chystal pokračování? Může být, ale pro příště lepšího scénáristu, rozumnějšího střihače a více Chrise Evanse.

    • 1.5.2011  16:06
    Push (2009)
    **

    Film, se kterým režisér zamýšlel mnoho, ale podařilo se mu velmi málo. Film totiž působí jako béčko nebo jako pilot béčkového seriálu. Herci se snaží seč jim síly stačí, ale chvílemi dementní scénář jim podkopává nohy a některé repliky jsou opravdu hodně špatné (zejména rozhovor mezi Cassie a Nickem před stanicí metra), že i zkušená Dakota s Chrisem mají co dělat. A právě oni dva tenhle film drží na koukatelné úrovni. Zbytek ansálblu je nevýrazný a herecky nijak neoslní (obzvláště ti ječící hoši jsou tragédie). Režisér měl k dispozici skvělé lokace ale nevyužil jich naplno, takže z Hong Kongu vidíme pouze fragmenty. Kamera je chvílemi zbrklá, některé scény trvají zbytečně dlouho, jiné jsou nedotažené. Příběh je překombinovaný až se v něm po chvíli ztratíte a s orientací měl evidentně problém i sám režisér. Samotný námět není špatný, ale jeho zpracování je takové, že případné sequely si studio bude dlouho rozmýšlet. Dvě hvězdičky - za Dakotu a za Chrise.

    • 29.4.2011  22:35
    Do hlubiny (2005)
    ***

    Tři hvědičky, protože miluju moře a tu přímořskou atmosféru. Jinak herci byli spíše ke koukání a scénář slaboučký jak čajíček. Ideální film pro děti mezi 12-18 rokem, na mě už působil jako natáhnutá reklama na cestovku.

    • 29.4.2011  21:14

    Příjemná komedie s mírně přitroublým koncem. Jde o klasickou nízkorozpočtovou britskou komedii, ze které je cítit taková ta typická britská atmosféra (jako z Fixlování a Penelope - zejména to přátelské prostředí v hospodě), kdy dva nerdi a jeden polonerd objeví časoprostorovou trhlinu tam, kde by ji nikdo nečekal. Příběh se sice odehrává víceméně v jedné lokaci, ale i tak se mu daří budovat slušnou atmosféru a pochvalu zaslouží i zdařilé kombinování jednotlivých scén. Tyhle nízkorozpočtovky z UK by měly být učebním materiálem pro naše filmaře, aby pochopili, že i za málo peněz lze udělat dobrý film, jen mít ten příběh. Protože slovy jedné z postav - příběh je to nejdůležitější. BTW asi si koupím mikinu s kapucí.

    • 25.4.2011  20:01

    Klasická pohádka s hvězdičkou plná nezapomenutelných figurek, která je skvostně stylizovaná v duchu animace Josefa Lady, a to do sebemenšího detailu. Z dnešního pohledu se jedná o unikátní dílko, které je poctou Josefu Ladovi a které ani častým reprízovaním neztrácí na kvalitě. Výborně napsaná postava Otce Scholastika je navíc ukázkovým příkladem, že žádná ani správná věc se nemá přehánět.

    • 25.4.2011  13:49

    Česká pohádková klasika s opulentní výpravou a silným hereckým obsazením, které si jistě natáčení nesmírně užilo.

    • 25.4.2011  13:26
    Glee (TV seriál) (2009)
    **

    Glee je vlastně High School Musical pro dospělejší diváctvo. Je to stejná přehlídka umělohmotných (ne)herců, stejně ulítlé příhody, stejně chápaví lidé a stejná atmosféra. Je to takové až odporně sladoučké, že mnohdy nejde vydržet ani do konce epizody. Muzikálová čísla jsou sice super, ale to na kvalitní seriál nestačí.

    • 25.4.2011  13:02
    Česko Slovenská SuperStar (TV pořad) (2011)
    **

    Tahle show je pro televizi nejsnazší způsob jak naplnit program a zároven vydělat nejaké penízky. Show, která vyprodukuje několik instant star, o kterých za pár let neuslyšíme. Současně je to však jeden z mála pořadů narozdíl od jiných reality show, kde soutěžící ukazují, že něco umí. A odpustíme-li si ten balast okolo soutěže, zbude nám přehlídka mladých zpěváků, z nichž někteří opravdu umí. Leoš je již tradiční moderátor, který svoji práci odvádí standardně bez větších zaškobrtnutí. Je empatický a k soutěžícím se neváhá snížit. Tina je nesmírně milá a hravě svým charismatem přepálí chladnou Adelu, jejíž svérázný humor točící se kolem jejích nedokonalostí opravdu nemusím. S Marešem tvoří sympatickou dvojku odpovídající rámci pořadu. Hodnotím zde pouze finálová kola, všechno předtím by totiž šlo nemilosrdně do odpadu.

    • 25.4.2011  12:38
    Máš minutu! (TV pořad) (2011)
    *

    Soutěž, která svým formátem brzy nudí. Takový hopsací milionář. Moderátorské duo je i po dlouhých letech spolupůsobení nesehrané a nesympatické. Oba jsou už na vtípky staří a pohled na ně není taky zrovna příjemný. Chybí jim moderátorský um, empatie a přátelskost k soutěžícím. Jediné, co mě dostalo byl fakt, že studio a hlášení úkolů je inspirováno TRONem (za to ta hvězdička).

    • 25.4.2011  09:33
    Sunshine (2007)
    ***

    Tenhle film má námět jako spousta US velkofilmů. Chlapci a děvčata letí zachránit svět na palubě lodi Icarus 2. Tím však celá podobnost s US blockbustery končí. Film balancuje na pomezí žánrů sci-fi, dramatu, thilleru až po horor až máte chvílemi pocit, že sám režisér neví, kterou cestou se vydat. Posádka není americky neohrožená a není tam ani typická hezká tvářička. Vesmírná mise je až naturalisticky zobrazena - astronauti se bojí, zranění nepřecházejí se zatatými zuby a bojují do poslední chvíle. Velkou slabinou snímku je nízký rozpočet, kdy je to na výpravě opravdu hodně znát a Danny Boyle rozhodně není vizuální režisér. Také scénář má slabé chvilky, kdy se postavy chovají absolutně nepochopitelně. Pochvalu nezaslouží ani pasáž, kdy Cillian Murphy zjistí, že na palubě lodi je o jednoho člena navíc a film se tak nebezpečně přiblíží hororovým béčkům z devadesátých let, naštěstí následuje hrdinná akce Chrise Evanse, která napraví předchozí horor akci. Za kameru a rychlé střihy by Boyle také zasloužil pár facek, protože zamýšlený umělecký záměr film spíš degradoval až na samou hranici koukatelnosti. Naštěstí tyhle nedostatky byly vyváženy hereckým obsazením, kde kraloval Chris Evans, zajímavým názorem, zda má člověk právo zasahovat do přírodních zákonů (potažmo boží vůle) a v neposlední řadě poukázáním na skutečnost, že v řadě rozhodnutí stačí jedno špatné a všechno se pokazí. Sunshine není příliš nápadný film, za pozornost ale určitě stojí, protože ze všech těch astronautských filmů má nejreálněji se chovající hrdiny, excelentně budovanou atmosféru a opravdu zajímavé poselství.

    • 24.4.2011  19:13
    Penelope (2006)
    *****

    Nesmírně milá pohádka s vynikajícím hereckým obsazením, která je plná sympatických postav - od Penelope přes nezvyklou Reese až po hospodského. Z celého filmu dýchá taková ta tradiční anglická atmosféra. Kamera střídá poetické obrazy s ryze burtonovskými scénami, z nichž občas vykoukne jistá symbolika. Film je sice plný poučení a poselství, ale ani chvíli nemáte pocit moralizování či citové manipulace. Děj plyne příjemným tempem a mezi Penelope a Maxem (ehm. Johnym) to pěkně jiskří. Konec příběhu působí sice dojmem, že scénář pro závěrečné scény byl šitý na place, ale ani to snímku neubírá takové to kouzlo poctivě udělaného filmu.

    • 23.4.2011  15:17
    Malcolm v nesnázích (TV seriál) (2000)
    ****

    Jeden z těch povedenějších US rodinných sitcomů o jedné průměrné americké rodince z předměstí. Každý z členů rodiny je jediněčný scénáristický unikát. Lois je rázná matka 4 (později 5) kluků, která má vyřídilku lepší než Škopková, tatík Hell je typický podpantoflák a kluci, včetně geniálního Malcolma, jsou pěkní hajzlíci. Malcolm má sice dojem, že do téhle rodinky moc nezapadá, ale časem se ukáže, že rozhodně adoptovaný není. Po vlažnější první sérii, kdy bylo patrné, že se herci mezi sebou víceméně otukávali a že i scénáristé hledají cestu, přišly série další, které měly spoustu vynikajících momentů. Humor je v tomhle seriálu dost na hraně a občas jsou jednotlivé scénky hnané až do absurdity ale pokud se přenesete přes věčně ječící maminu Lois, tak jde o zajímavý kousek mezi komediálními seriály. Je jenom škoda, že Prima odvysílala jenom první řadu, ačkoli více zfušovaný dabing se jen tak nevidí. Malcolma doporučuju v originále nebo v geniálním německém dabingu.

    • 23.4.2011  14:48

    Smutný obraz toho, jak dementní jedinci se vyskytují na téhle planetě. Úplně vidím, jak se na nich Paris baví. Chápu, že někteří se přihlásí do téhle reality show, aby na sebe upozornili a stali se pseudocelebritami, ale ta cena jakou za takovou popularitu platí je příšerná. Pokud se přihlásí někdo, kdo si skutečně myslí, že bude Parisinou nejlepší kamarádkou, tak je to chudáček. Show je navíc mizerně režírovaná a úkoly trapné. Prostě úplně zbytečně vyčerpané peníze, které mohla Paris raději investovat někam jinam.

    • 21.4.2011  19:31

    Klišovitá, typicky americká pohádka s morálním poselstvím. Tim je ale tak dobrý režisér, že zvládá i z takového materiálu udělat zábavný film s vynikajícími herci, skvělou vizuální stránkou a chytlavými písničkami. Představitel Karlíka je natolik sympatický, že ani nevadí, že je takový Mirek Dušín a i ostatní děti jsou naprosto typově přesné. A navíc jedna hvězdička za to, že Karlík je jedna z mála pohádek, kde český dabing předčil originál - zvláště v písničkách.

    • 8.4.2011  14:06

    Další z mnoha filmů, který se okatě veze na vlně obliby Indiana Jonese, a to pěkně z gruntu, kdy ani typický jonesovský font písma nezůstane nedotčený. Bohužel spadá však do kategorie těch méně podařených - sice je to částečně vinou malého rozpočtu (triky a animace jsou mizerné) ale především zvoleným žánrem. Těžko ale říct, jestli tvůrci hned zpočátku uvažovali o filmu jako o parodii, protože technicky vzato už samotný Indy parodií je. Pokus vytvořit hrdinu, který vládne stejně dobře mozkem jako bicepsem a bude ještě dělat vtípky a kukuče do kamery ale prostě nevyšel - Noah Wyle je sympatický asi jako pojišťovák, kterého nečekáte, a jeho femme fatale jakoby vypadla z filmů pro nevyzrálé dospělé. Celý snímek působí dojmem, že režisér si ukousl větší sousto než zvládne a do jakžtakž zdárného konce jej upoceně dotáhne jen s velkým úsilím. Nadruhou stranu jde jenom o béčkový film na DVD, takže k domácím pracem je to ucházející kulisa.

    • 31.3.2011  18:08

    Film se slibným námětem, který mohl být lepší. Režisér představí Colina Farrella jako gangstera, který právě opustil basu, a tím veškerý úvod do děje končí. Farrellův Mitch má respekt jako Mitch z Baywatchu, jenom u toho Farrellova nevíme a ani nezjistíme proč. Postavy jsou zběžně načrtnuty a režisér prostě nevysvětluje - nevíme proč Mitch kamarádí se slepým bezdomovcem, co přesně ho táhne k Charlottě, kdo je Charlottin věčně zhulený kámoš a co ten tlustý fotograf, se kterým režisér jakoby něco plánoval a ono nic. A kdyby Mitche nehrál drson Colin Farrell, tak v podstatě nevíte, proč Mitchovi fandit nebo ho odsuzovat. Jako kdyby se režisér v dané stopáži neuměl vyjádřit a potřeboval ještě jeden film, nebo že by to byl záměr? Paradoxně se nejvíce dozvíme o vedlejších postavách. Slepé dějové linky např. ta s Brioni a zbytečné prostřihy dělají film nesourodým. Závěr filmu je zbytečně zbrklý, v podstatě se dá říct, že film nemá standardní začátek a konec. Dialogy mezi gangstery připomenou Richieho nebo Tarantina, chybí jim však ,,tarantinovská" filosofie nebo ,,richieho" ostrost. Mezi Keirou a Farrellem to příliš nejiskří a kdyby oba nebyli tak sympatičtí, kdo ví, jak by to dopadlo. A právě herecká garda tenhle snímek pozdvihuje o několik příček. Obzvláště Colin Farrell, pro kterého začíná být postava posmutnělého gangstera typická.