Recenze (942)
John Wick (2014)
Slabý......hrozivě slabý. Nefunguje nic, včetně emocí, hudby a hereckých výkonů. Začátek je z říše snů. Konkrétně těch si rozhodně nepamatujete.
Bohemian Rhapsody (2018)
Vzpomínat se má nostalgicky...to znamená s láskou a porozuměním. Rami byl výbornej...to píčovinu ze zlata si zaslouží...jedinej prvek co byl emotivní a uvěřitelný.
Barry - ronny/lily (2019) (epizoda)
Vem pistoli a ustřel mi jí z ksichtu. Totální masakr od začátku do konce. Strop. Tohle je na šestou a sedmou hvězdu.
Avengers: Infinity War (2018)
Já si nemůžu pomoci, ale kde tráva neroste, moc si nezahulíš. Kýč rozsekanej do scének, který jsou dobrý tak do videohry.
Skvrna - Pohřeb (2019) (epizoda)
Za mě skvělá post apo. Skvělej nápad, odpovídající výprava i charaktery. Hudba vynikající. Je potřeba takové projekty velebit a né je zatracovat. Každá věc nemůže být óda na debilství jako Most.
Deadpool 2 (2018)
Tohle jsem si nechtěl pustit, natož připustit. Zkurvěně dobrý. Vtipný, nad věcí. Ale pořád je to Deadpool.
Deadly Class - Stigmata Martyr (2019) (epizoda)
Následky, panika, chaos a naprosto skvělý hlášky puberťáků o ženách na úrovni šest rozvodů. Nejlepší holčičí postavy mrchy a chlapci pitomci a ňuňánci. Respekt. Tohle je geniální.
Love, Death & Robots - Svědectví (2019) (epizoda)
Předvídatelná pointa, což ve finále postráda logiku a funguje jen v rámu příběhu. Avšak vizualizace, hudba, střih i režie jsou na výbornou. Kdyby byl tento díl vrchol celého prjektu, ani bych se nedivil.
Love, Death & Robots - Tři roboti (2019) (epizoda)
Animac na jedničku. Závěr to zase shodil na 4 hvězdy.
Love, Death & Robots - Na Sonnie si nepřijdete (2019) (epizoda)
Laťka hodně vysoko. Příšery mě bavili, moc, vizuál a hudba taktéž, co mě nebavilo, je nutnost vypointování. Nějkou tupvou obluďárnu bych bral a celou sérii.