Recenze (37)
Star Wars: Vadná várka - Into the Breach (2024) (epizoda)
tento díl byl snad nejlepší z třetí serie.
Duna: Část druhá (2024)
Úžasný film. těším se snad na pokračování. Viděno v bězném kině, je škoda že na blue ray nevychází ten plny imax formát.
South Park: Joining the Panderverse (2023) (TV film)
Naprosto geniální katarze z tohoto díla. A samozřejmě jsem se skoro bez přestání smál. Běžně mně tupé komedie odrazují, ale toto bylo brilantní a geniální zpracování "panderingu" všude kolem stálo za to. navíc to bylo ve 4k což je pozitivum. kvalita obrazu se dnes cení.
Ahsoka - Část 8: Jedi, čarodějnice a vojevůdce (2023) (epizoda)
Ahsoka se rozjela velmi dobře. Tento díl byl ale spíše trailer na další serii než důstojné zakončení serie první
Bílí muži neumějí skákat (2023)
rasismus
Africké královny - Královna Kleopatra (2023) (série)
Snad nejhorší posun Overtonova okna co byl kdy zfilmovan pod kategorií historicky dokuement. Spoiler: Není to dokument a není to historické, ale čistá fikce vyprávěna toxickou Pinket Smith která mj. z Will Smitha udělala brutálního simpa (simpletona)
Obi-Wan Kenobi (2022) (seriál)
Kenobi nenavazuje na první tři epizody stejně jak nenavazuje na epizodu čtvrtou. Tohle nesmí být canon.
Andor - Season 1 (2022) (série)
Nejlepší star wars dosud. Ze začátku se to ani nezdálo, ale Andor je skutečně brilantní počin. Jen je trochu škoda že nejde o uplně nový příběh. Seriál má trošku pomalejší rozjezd, ale po několika dílech vás skutečně vtáhne.
Red Notice (2021)
netflus, víc není třeba dodat. vynesl jsem koš, ale tohle je ještě větší odpad než co jsem vyhodil.
Ledová archa - První rána (2022) (epizoda)
Layton se vrátil na vrchol, ale už si dělá podmínky pro sestup.