Oblíbené filmy (10)
Muž z oceli (2013)
EPIC! Naprosto bezkonkurenční komiksovka.. a to jsem velkej fanda avengers, ale ti muži z oceli nesahaj ani po pas!
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Opět nezklamalo. Mělo to nádech velkofilmu, se správným soundtrackem a atmosférou, narozdíl od jakéhokoliv filmu od konkurenčního Marvelu. Ale chápu, že zde nebyl použit fekální humor, ba se dokonce nemluvilo sprostě, takže to na více procent neuhraje. DC prostě neni pro děti. Navíc je lehčí urážet např. "obsazenou" WW, ikdyž vlastně nevím co je ta postava zač. Potěšil mne také lehký spoiler na Justice League v podobě záběrů na Aquamana apod!
Blbý a blbější (1994)
"Kterej mrzák po mně hodil tu solničku?" Viděl jsem to snad asi stokrát, ale pokaždé se u toho výborně natlemim :) Hlášky z tohohle filmu mě provází celý život.
Forrest Gump (1994)
A to je asi tak vše, co bych vám k tomuhle filmu řekl :)
District 9 (2009)
Ze začátku jsem myslel, že koukám na něco jiného. Ale udělat to dokumentárním stylem byl nápad na 1*.
Temný rytíř povstal (2012)
Zrodila se hvězda (2018)
Temný rytíř (2008)
Jak vycvičit draka (2010)
Aneb co byste od animáku nečekali.. Muj nejnovější favorit v tomto žánru. Škoda jen, že mi to přišlo jako celoanimovanej avatar :(