Recenze (1 330)
Star Wars: Vzestup Skywalkera (2019)
Duologie zakončena. Závěrečný díl okázale ignoruje a někdy i neguje osmičku a vůbec mi to nevadí. Tempo je vražedné a akce se skládá na další akci. Je vidět, že chybí základ prostředního dílu trilogie, který nijak nebudoval charaktery a vztahy postav. Tak se to muselo stihnout všechno tady. Jako kdybych do toho šel s nějakým extra hypem, tak bych byl asi zklamán, takhle jsem rád, že to nakonec skončilo celkem důstojně a hlavně zábavně (ve smyslu, že jsem se v kině nenudil).
Volný den Ferrise Buellera (1986)
Zase cenzura csfd
Noční bouře (2019)
Na film se dívejte, pokud jste buď neviděli v posledních letech Cage v nějaký podobný věci - a že jich je, nebo pokud prostě zbožňujete jeho tragické pokusy o herectví. Snímek má pocitově tak 189 minut. Žánr neexistuje. Možná první hodinu myslíte, že to nakonec teda bude porno. Spoil, nebude.
Lynyrd Skynyrd: If I Leave Here Tomorrow (2018)
Hodně obyčejný dokument. Možná je to tím, že jsem prostě už mockrát viděl, jak je kapela "nejdivočejší ever". Můj challenge byl: místo dvou názvů písniček umět po skončení dokumentu alespoň 5. Vybavím si 4.
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Pohodová podívaná, pointa sebe vykrádání a celkově jsem cekal tedy víc.
Bez vědomí (2019) (seriál)
Těžká televiznost. Doslovný jak troška. Zatím žádná sláva.
No One Saw a Thing (2019) (seriál)
FUENTEOVEJUNA po americku.Zajímavý případ, o kterém jsem nikdy neslyšel. Ona je to taková lokální událost v buranově, která trochu přerostla, ale zas ne tak, aby byla klíčovou události čehokoliv. O to lépe, že o ní vznikl seriál. Ale. Už při prvním dílu je ale jasné, že materiálu ve skutečnosti není na seriál. Po třech dílech vypnuto s tím, že námět je fajn, ale opakuje se napříč epizodami stále dokola. Doporučuji alespoň pilot, a pak podle chuti.
Blíženec (2019)
Ztráta casu
Joker (2019)
Uf těžká zbytečnost.
Doom: Annihilation (2019)
Lepší než předchozí verze, ale je to furt turd.