Recenze (53)
Ještě rychlejší a zběsilejší (2015)
Celkem pohodově zpracovaná parodie. Všechny díly v jedný kapse... supr narážky na agenta Hobse... sem se bavil až do konce. Jako velký fanda FnF sem se bál, ale je to koukatelný.
Kurýr: Restart (2015)
Ne, prostě ne, jak mohli nahradit Stathama takovým nesympatickým deme**em. Ještě že Audi je pořád Audi, to jediný koukatelný.
V hlavě (2015)
Paráda. Tento počin od pixaru musím hodně vyzdvihnout, po delší době opět originální a precizně zpracovaný animák.
Doupě (2014)
Jako fanouška původního Okrsku 13 mě tenhle americkej plivanec uráží. Úplně přitroublé převyprávění s nepovedenou napodobeninou akční stránky filmu. Nebýt Davida, tak to po druhý minutě vypínám.
Need for Speed (2014)
Úplně stejný koncept filmu jako u her, je až neuvěřitelné, jak závodní série (zvláště novější díly) přímo z tohoto filmu čiší. Trošku stupidní dialogy, příběh, ale o to lepší akce a efekty. Moc se mi líbily záběry od řidiče (+ jedna hvězda), a mustang (+ další hvězda). Bohužel hned na první pohled jsem si říkal, že Agery vypadají nějak ošuntěle a stejně tak závodní auta ke konci, takže repliky vozů pozná každý, kdo se trošičku zajímá...Ale vcelku koukatelná jednoduchá záležitost.
Černobylské deníky (2012)
Toto je lehčí horor přesně podle mého gusta. Chmurné, tmavé prostředí se skutečnou historií, sem tam nějaká lekačka, minimum krve, ale tajemno a "není vidět čeho se bát".
Paranormal Activity 4 (2012)
Tak sem byl po 3ce hodně navaděn a těšil sem se,že se konečně začne trošku řešit, ale ono nic. Je to opět stejný film jako 1 či 2, akorát v bledě modrém. Byl sem zklamán. Takhle můžou tvůrci točit to samý pořád dokola a nikdy se nikam nedstanem...alespoň charaktery byli ve 4 trošku sympatičtější.
Sousedská hlídka (2012)
Už kvůli obsazení jsem čekal trochu lepší rodinou komedii, ale bohužel, film nedosahuje ani obyčejného průměru. Humor skoro žádný, teda až na pár hlášek. A nápad s emzákama se mě sem vůbec nehodil. Hvězdičky dávám pouze za Hilla a Vaughna a jejich pár hlodů.
Auta 2 (2011)
Bohužel, nedosahuje kvalit prvního dílu, ale i přes nezajímavý příběh jej hodnotím velmi dobře. Bezkonkurenční zpracování, výborná hudba i určité scénky. Spíše to připomíná Burákovy povídačky než první díl.
Autopohádky (2011)
Mám doma původní knihu autopohádky a jako malý jsem ji měl rád. Byl jsem tak trochu zvědav, jak vymysleli filmovou podobu a byl jsem hodně zklamán. První povídka jde, druhá s panem účetním je nejhezčí a nejlepší a na rybáře se také dá koukat. Bohuzžel poslední je z mého pohledu hrozná a příběh se Ondřejem Vetchým ani zmiňovat nebudu. Kdyby udělali všechny na úrovni účetního, tak bych byl spokojen.