Recenze (53)
Zabij, nebo budeš zabit (2007)
Absolutně primitivní akční film, kde i akce je udělaná více pohyby kamerou, než opravdovou akcí. Neustálé rány a pěsti spíš připomenou staré filmy s Budem Spencerem. Opravdu zoufalý výkřik.
Zdrojový kód (2011)
Velmi zajímavý snímek, originální a pěkně jednoscéní. Jednu výtku mám ohledně konce, nemusel dopadnout až tak dobře.
Super Mario Bros. (1993)
Možná v době svého vydání to bylo trochu koukatelné, ale nyní už vůbec. Absolutně nechápu, že tohle mohlo někdy vůbec vzniknout.
Jsem číslo čtyři (2011)
Tohle všechno tu už několikrát bylo, ale tentokrát mě to vůbec nechytlo. Připadá mi to jak pilotní díl sci-fi seriálu.
Rychle a zběsile 5 (2011)
Vždycky se mi rychle a zběsile líbilo, ale tohle byla fakt pecka. Zapojení všech lídí ze starších dílů pěkně scelý celou sérii. Perfektní akční scény, známé tváře a trochu příběhu a nakonec samozřejmě "ukázka" z dalšího dílu. Jsem velmi spokojen.
Panika v městečku (2009)
Naprosto perfektní, ulítlej film. Takhle sem se už dlouho nenasmál, prostě bláznoviny přesně podle mého gusta. Není to podívaná pro každého, ale když se na to podíváte tím správným pohledem, bude se vám líbit.
Cars Toon: Burákovy povídačky (2008) (seriál)
Kdo má rád původní film, tak toto možná shlédne ale jinak není co očekávat. Pár příběhů je lepších pár horších, sem tam sem se pousmál a navnadilo mě to na druhý díl, na který se moc těším.
Ostrov (2005)
Na tenhle filmeček jsem narazil úplně náhodou (nic moc jsem nečekal) a jsem za to rád. Perfektní efekty, vize budoucnosti, prostředí je prostě perfektní a dle mého názoru nepřekonané. Samozřejmě jsou v přiběhu a v chování postav trhlinky, ale to přehlédnu. Okamžitě řadím mezi hodně dobré filmy.
Haló, haló! (1982) (seriál)
Klasika, kterou sem sledoval s rodiči už od útlého věku. Když se na něj podívám nyní, už tak vtipný a zábavný není, ale stejně ho mám rád.
Tučňáci z Madagaskaru (2008) (seriál)
Díval jsem se na to jen díky tomu, že sem si je v Madagaskaru oblíbil, ale jak sem očekával, žádná sláva.