Recenze (33)
Normální lidi (2020) (seriál)
Reálně to za 5 nebude, hodnotím těžce subjektivně.
Krásný kluk (2018)
Ohromný plus za Steve Carella!
Solo: Star Wars Story (2018)
Katastrofa. Seriously lacking the whole "Star Wars" feel.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Film bych nazval "Star Wars VII: The Last Dekadence".
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Pod křídly Disney ze s původně Jediských nadupaných Light Sabers stal laser sword, se kterým může máchat opravdu každý kok*t, který ho vezme do ruky. Katastrofa.
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Měním hodnocení na 2*... Zapůsobilo to na mě takovým způsobem, že si už ani nevzpomínám o čem vlastně film byl. To o původních 6 říct nemůžu.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Hezky zpracované, natočené, hrané... až na logicky (To by pak asi nefungovalo na 13 epizod že :-P) nelogické CLAYovo rozhodnutí nesjet všechny kazety na jeden zátah. Zprvu pozvolný náběh čehokoliv, hezky to graduje až tak od 8 dílu, velmi emotivní finish.
2036 Origin Unknown (2018)
I expect nothing, and I'm still let down. EDIT: Aha, na tomhle jsem promarnil své 1000th hodnocení
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Pro změnu (certainly not looking at you last year Oscars nominees) chutná filmová jednohubka.
Dobré místo (2016) (seriál)
Taková lacině vypadající trapárna. Plytké herecké výkony, slabé kulisy, prázdné dialogy atd. Velmi annoying Bell.