Recenze (908)
Zombies: Den-D přichází (2008)
Steve Miner mi dal kvalitní horory, za které mu jsem vděčný, ale tady mě zklamal :-(
Deník mrtvých (2007)
Opět jsem měl o zábavu postaráno + nová technika. Jo, proč ne? Dalo to jiný náboj.
Noc oživlých mrtvol 3D (2006)
Nesedlo mi to. Něco mi chybělo. Nejspíš slušná kamera, vedení a úroveň - vše ostatní bych překousl.
Země mrtvých (2005)
Taťka se nám vrátil i s pomalými zombíky, ale dal nám zase čuchnout něčemu novému, tím myslím, co se posunu zombie děje filmů týče. Zombík černý vůdce táhne na baráček + scény, které baví :-) Trochu krok zpět, ale stále zábava.
Úsvit mrtvých (2004)
Viděno v opuštěném kině, pač k nám všechno došlo později, než nám kino zdigitalizovali apod... A byl to silný zážitek + Zack Snyder a jeho vychytávky v tempo stylu - MAZEC! Hned se to stalo mojí srdeční záležitostí společně s NOM (1990)
Noc oživlých mrtvol (1990)
Viděl jsem hned po originálu, koncem se trochu v některých věcech liší a přiznám se, že je pro mě zábavnější.
Den mrtvých (1985)
Zombie se zbytkem inteligence + vojenská základna :-)
Úsvit mrtvých (1978)
Akční šťáva navíc dopomohla :-)
Noc oživlých mrtvol (1968)
Nestárnoucí klasika!
Chuckyho sémě (2004)
Nový směr mě už nejspíš moc nebral :-)