Recenze (908)
Hráči (2003)
Zajímavá podívaná, pro mě jednohubka, které jsem dal šanci, kvůli jednomu člověku.
D-Tox (2002)
Chladné, drsné a krvavé. Prostředí mrazivé izolace dodává na síle a až do poslední chvíle člověk netuší, kdo je vrah.
Ve jménu Angela (2002)
Milé překvapení. Mix gangster-romantické komedie, u které jsem se zasmál a pobavila mě :-)
Formule! (2001)
Čekal jsem trochu něco jiného, ale dnes musím uznat, že to je pořád hodně dobrý počin Harlina, který pak následně začne v pozdějších dobách točit břejdy.
Chyťte Cartera (1971)
Jelikož jsem viděl prva remake, tak samozřejmě mě tahle klasika překvapila jiným koncem, ale jinak už mi nepřišla tak cool.
Sejměte Cartera (2000)
V kině to mělo atmošku. Stallone výborný! Byl jsem potěšen a odcházel jsem nadšený :-) Nejvíc jsem se těšil na bitku SxR :-) A dočkal jsem se ji. Paráda :-)
Mravenec Z (1998)
Roztomilé, ve své době vzniku působivé a prostě mě to bavilo :-)
Stůj, nebo maminka vystřelí! (1992)
UŽ JSEM SI VZPOMNĚLA, CO PROVEDL... ZABIL SVOJI MÁMU! :-D Akční pohodová komedie, která to o sobě ví a je tak krásně naivní. Neměl jsem, nemám a nebudu mít s touto klasikou nikdy problém :-)
Návrat k vítězství (1981)
Nostalgie a jeden krásný match s výstavními nůžkami + uznávající potlest jednoho fáši :-)
Saw 4 (2007)
Na jednu stranu snaha překvapit a vymyslet něco zajímavého se cení, ale zbytek je jen o jednom.