pytlik...

pytlik...

Vatikán

13 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 12 23 34 45
    • 19.2.2018  18:39

    Když jsem poslouchal kvalitu Sobotou složených filmových písniček, tak musím zásadně protestovat, aby se jakkoli strašil. Právě naopak, je nutno kolem něj našlapovat doslova po špičkách, hlavně ať z něj probůh něco nevypadne! A Helena se už naštěstí taky vypracovala do hodně zralého věku, takže nehrozí, že by někdy zase hrála „príma žábu“ jako v tomhle filmu.

    • 19.2.2018  18:37
    O čarovné Laskonce (TV seriál) (1989)
    **

    Nejlepší na celé sérii bylo, že se Molavcová jmenovala Laskonka. To my, co momentálně bojujeme s neustále se zmenšující množinou košil, do kterých se ještě vejdem, kvitujeme s povděkem. Neb od zhlédnutí filmu nemám na tuhle sladkost vůbec chuť, když se mi po vyslovení toho pojmu zjeví před očima uječená vykulená afektovaná osoba. Ze stejného důvodu navrhuju překřtít Zemana z Ovara na Čokoládu, neb ovar tak jako tak nejím. Ovčáček by mohl být dejme tomu Mořský plod (ten bonboniérový z Lídlu), neboť za á má hodně blízko k čokoládě a za bé, je samý hlod, tak se to rýmuje. Mynář by mohl být Mlynář, tím pádem bych přestal jíst všechny moučné výrobky, no a nakonec Nejedlýmu by se mohlo přezdívat Jedlý a byl by ze mě rázem věchýtek.

    • 14.2.2018  19:11
    Bažanti (1971)
    ***

    Čestné třetí místo (nebo nehezké předposlední) v mém žebříčku bažantů. Daleko před bažantama – ptákama, páč divočinu nejím, jen těsně za bažantem – nádobou, díky níž jsem v zimě neměl studené nožičky, a daleko za Jakubem Bažantem, který se díky pár schodům na Kavkách stal nesmrtelným.

    • 10.2.2018  13:52

    Jemně bych upozornil místní konzervy (převážně) náboženského rázu, pšoukající zde výroky typu, že peklo je ve filmu zcela nesprávně vykresleno jako spravedlivé a kladné, že se mýlí. Neb zlí čerti by přeci brali do pekla zásadně lidi nábožné a dobré – co by jako měli z toho, trápit své soukmenovce, lidi – padouchy, aha?! S těma jsou naopak jedna ruka a největší kámoši. Takže je jasné, že čerti jsou spravedliví a dobří jedinci, s mírnou zálibou v BDS (masochismus škrtám). Také jisté fanfarónství je jejich slabou stránkou, film by se zkrátil minimálně na čtvrtinu, kdyby se Vetchý plížil ke své oběti nenápadně a přepadal ji ze zálohy, a né že se před ní postaví v celé svojí kráse a zakřičí, tak pojď do pytle! Jinak snímek pochází ze starých zlatých dob, kdy lidé byli ještě relativně normální a měli zdravý náhled na život a věci kolem něj. Zatímco tehdy zarostlého člověka označovali zcela správně za čerta, příšeru apod., dnes se najde spousta jedinců a jediněk, kteří muže podobného imiče považují krásné a přitažlivé. Nad čímž my, hrdí majitelé estetického vkusu, jen nechápavě vrtíme hlavami.

    • 2.2.2018  20:02
    Jak na holky (2009)
    *

    První půlka filmu, kdy se ten kluk choval k holkám jako pořádný macho, vcelku ušla, člověk se leččemu přiučil. Bohužel druhá půlka byla ídeově pochybená a zcela nelogická, ten kluk se začal chovat k holce, jak kdyby byla jediná na světě a jak kdyby neplatily známé pravdy, že pro jedno kvítí slunce nesvítí, že člověk si nemusí hned kupovat pivovar, když se chce sem tam napít piva a že z kytky na kytku nelétá jen motýl líný, nemocný, přitroublý a/nebo ten, co má nějaké to motýlče.

    • 31.1.2018  19:22
    Ženy v nesnázích (2009)
    odpad!

    Přitroublé melodrama oděné do rádoby pikantního, ale ve skutečnosti nebetyčně nudného hávu erotiky. Navíc erotiky pouze slovního rázu, kdy si jednotlivé dámy vykládají své sexuální zážitky, což je taaak vzrušující! Protože jak známo, Američané si ve filmu na zobrazení nahoty netroufnou.

    • 31.1.2018  19:13

    Z celého filmu mě zaujala tak maximálně Molavcová. Mně už od dětství byla hodně odporná, kvůli svému afektovanému chování, mluvě, grimasám apod. A vida, v tomhle filmu se chovala, tvářila a mluvila normálně, a najednou člověk zjistí, že je (byla) to moc hezká ženská. A už si neťuká na čelo, když se dozví, že v šedesátých letech soutěžila o miss. Zkrátka, jak vidno, i sebevětší fyzická krása může být zničena tím, že se člověk chová jak pako, a Molavcová by měla proklínat Suchého, že jí dotáhnul do Semaforu a donutil neustále se pitvořit.

    • 30.1.2018  19:18

    To jsem nevěděl, že to umí Alena Zárybnická tak roztočit. Pokud by to někoho zajímalo, její rozlučka se svobodou sice dopadla dobře, ale zato manželství né, o svých zážitcích z něj pravidelně vykládá na českém rozhlase v pořadu příhodně nazvaném Zálety. Hlavní hrdinka měla taky štěstí, že nejela místo na Kanáry do České republiky, třeba do takového Rohatce. Pak by taky místo víceméně neškodného staříka se sekačkou mohla dva prsty pod svým pupíkem nevěřícně koukat na Škromacha s bazénkem.

    • 29.1.2018  19:40

    Moje hodnocení nadevší pochybnost dokazuje, že naprosto platí ono staré známé obecné pravidlo, že jako stačí, když mladá hezká hubená holka ukáže ve filmu prsa, a film má hned plné hodnocení.

    • 29.1.2018  19:33

    Film mě svým názvem a obsahem přiměl k přemýšlení, a páč jsem v podstatě sadistická bytost, rád své úvahy na nevinného čtenáře vychrlím. Tak třeba první filozofická otázka: Zaměřujou se heterosexuální upíři – muži na vysávání žen, nebo je jim to jedno? Na první pohled otázka poněkud nesmyslná, neboť u jídla nikomu na pohlaví konzumovaného pokrmu nezáleží, i zcela heterosexuální muž si dá bez rozpaků řízek z prasete nebo stejk z býka. Ovšem musíme si uvědomit, že v případě upírů hraje roli ten neobvyklý způsob konzumace pokrmu, připomínající začátek milostného aktu – třeba já osobně bych se velmi zdráhal přisát se ke krku nějakého chlapa, zatímco u nějaké alespoň kapku přijatelné ženy by mi to nedělalo sebemenší problém. Plus vezměme do úvahy, že ženské jsou většinou čistotnější a ty krčky maj vypulírovanější. Když se upír zakousne do pravého chlapa (co jak známo smrdí i na fotce), hrozí mu reálné nebezpečí, že mnoho příštích hodin rozhodně nebude mít problémy se zácpou. Takže je jasné, že heterosexuální upíři a lesbické upírky pijou krev ženám a homosexuální upíři a heterosexuální upírky pak mužům. Z tohoto pohledu je pak děj hodnoceného filmu poněkud pochybný, neboť ti kluci se lesbických upírek vůbec bát nemuseli, svým pohlavím a už vůbec né svým vzhledem nemohli těm studentkám konkurovat. Ale zpátky k vědeckému rozboru: vzhledem k tomu, že muži maj větší hlad než ženy a snědí toho mnohem víc (až na výjimky tedy), měl by se neustále zvyšovat poměr upírek v porovnání s upírama. Řekněme, že muž toho sní dvakrát víc, poměr upíři : upírky by se pak měl stabilizovat na hodnotě 1:2. V tom případě ale nevím, proč se muži bojej kousnutí od upíra, vždyť bejt upírem musí bejt paráda, každej má k sobě průměrně dvě upírky a navíc se může pod záminkou hladu přisávat na libovolný počet žen – neupírek!

    • 29.1.2018  19:33

    Film bych přejmenoval na „blázen ze stadionu“, páč z těch normálně bavících se kluků byl cvok jen jeden – ten, co si mermomocí chtěl vzít za ženu onu dívku, která zahořela láskou ke komukoli, jen když měl kalhoty, sem tam nějaký sval a háro.

    • 28.1.2018  15:46
    Jak se ševcem šili čerti (TV film) (1975)
    ***

    Tak ta pohádka je skrz naskrz pochybená. Viděl jsem tedy jen půlku, ale k hodnocení mi to úplně stačí. Ten švec mi nijak zvlášť moudrej nepřišel, to třeba já jsem daleko chytřejší. Vezměme to rozdělování 19 váz, aby jeden dostal polovinu, jeden čtvrtinu a jeden pětinu. Švec přišel s chybným řešením, že si jako půjčí 1 vázu a pak dá jednomu 10, druhému 5 a třetímu 4 vázy a tu zbylou zase vrátí. Jenomže to pak nevychází, neboť první dostal 52,6% místo 50%, druhý 26,3% místo 25% a třetí 21% místo 20%. Jediné správné řešení je, rozbít 1 vázu na poloviny a 1 vázu na dvacetiny a prvnímu dát pěkných 9 a půl vázy, druhému 4 a tři čtvrtiny vázy a třetímu 3 a čtyři pětiny vázy. Zbyde hezkých 95 setin vázy, kterou si mohl odnést švec jako návdavek k tomu hrnci dukátů. Navíc se mohl stát průkopníkem puzzle, páč těch 95 setin by bylo rozděleno do 19 částí. Za druhý, u toho paradoxu s Kemrovým výrokem ( že jako pokud je pravda, že čert ho nepustí, může jít pryč z pekla, jinak né) je správným řešením, že Kemr je chvíli v pekle a chvíli venku. Což bych řekl, že ocení jak strana pekelná, tak jeho manželka, páč poslouchat Kemrovy ustavičné vyčítavé, kyselé a hlavně nespravedlivé řeči nikdo dlouho nevydrží. Nevím, co pořád tomu ševci vyčítal, pokud je milovník pravdy, nemůže přece chtít, aby švec lhal a jen proto, že jsou oba lidi, zradil Aristotela, kterej si přitom se svou logikou dal takovou práci. Jinak švece mi bylo líto, stal se obětí zaostalého okolí, které nesnese, když ho někdo převyšuje. Takže manželka ho stále hnala zpátky k verpánku, dtto Kemr, kterej každého, kdo si neplive do rukávu, považoval automaticky za honoraci.

    • 19.1.2018  19:54
    Tři chlapi a dáma (TV film) (1988)
    **

    V důsledku erotického dusna panujícího v tomto filmu se mi krev z mozku odlila do míst, které jsou pro psaní komentářů zcela bezvýznamná, takže mě nic nenapadá. Tak aspoň vyzradím konec celé detektivky, to mi stejně šlo vždycky nejlíp: Na závěr se do chaty dostavil pěknej řízek, kterej do kluků hučel tak dlouho, až poznali, že je holky vlastně nepřitahujou. Vilmy se proto zbavili a s řízkem si náramně užili.

    • 18.1.2018  22:54

    Jasná ukázka toho, že socialistická ekonomika dohnala a předehnala tu kapitalistickou již hluboko v sedmdesátých letech. Zatímco voskové figuríny ve slavném muzeu Madame Tussauds v Londýně dodnes stojí jak sochy a nikdy se nepohnou, v Československu za normalizace je naše šikovné ručičky vyrobily tak skvěle, že voskovci klidně chodili po ulicích a dokonce byli obsazováni do filmů, jako je např. tento. Zde dokonce výhradně, protože normálního herce jsem tam žádného neviděl. Ovšem všem měřítkům se vymyká to, co hrálo Gottwalda. Ta jeho strojová pomalá mluva v jakémsi podivném nářečí mě bude ještě dlouho pronásledovat v nejhorších snech. Mám následující teorie: a) jednalo se o mimozemšťana, který se před natáčením učil česky někde na Moravě tak maximálně dva měsíce b) tomu herci nakecali, že ve filmu představuje Gottwalda už v době, kdy ležel v mauzoleu na Vítkově, takže tomu svou mluvu a gesta přizpůsobil, do konce natáčení si nevšiml, že pořád žije c) herec si uvědomoval, že po skončení natáčení bude za svůj tragický výkon zastřelen, takže mu tréma svázala hlas i ruce. Jinak je zajímavé, že odkaz tohoto filmu stále žije. Evidentně se jím inspirovali marketingoví mágové jistého nejmenovaného hnutí, neb si za své hlavní heslo zvolili větu, která ve filmu také zazněla: "Nežvanit a makat." Pravda, to "soudruzi" u toho hnutí chybělo, asi nechtěli platit Traplovým potomkům autorské poplatky.

    • 17.1.2018  19:01

    Protože beru hodnocení na csfd velice zodpovědně, pouštěl jsem si úplný konec asi šestkrát, abych se mohl rozhodnout mezi odpadem a jednou hvězdou. A protože ten kovanej komouš na konci nezvedl oči v sloup, ani neudělal takové to charakteristické filmové trhnutí hlavou, samopříznak to smrti, usuzuji, že tu nehodu přežil, a musím dát odpad! Byť je to vůči němu poněkud kruté, neboť on byl hlavní postavou dialogu, který jediný mě za tu hodinu půl pobavil (Jeho stejně přitroublý syn (dále jen JSPS): "Všechno se zamotává, vše se zdá zbytečný! Komu věřit?" Kovanej komunista (dále jen KK) "No počkej počkej, tak mizerně na tom zase nejsme! Vždycky se máme s kým poradit!" JSPS: " A prosím tě, mohl bys mi říct s kým? " KK, lehce se usmívaje: "Hm... třeba s Marxem... nebo Leninem. To ti nestačí?"

    • 13.1.2018  16:28

    Ze začátku film vypadal na odpad, páč mně ta neustálá smršť zbytečných vulgarit fakt směšná nepřišla. Jenom jsem dospíval k rozhodnutí, že ten párek a kečup, co mám v lednici, pošlu na Špačkův kurz etikety, neboť my, co máme nějakou úroveň, nebudeme přece konzumovat takové sprosté jídlo. No ale pak jsem se s postupem děje začal čím dál tím víc identifikovat s tím párkem (filmovým, né mým lednicovým). Neb já jsem také přišel na všelijaké hluboké a né příliš veselé pravdy o světě a o životě, a taky je mé rozjuchané okolí nechápe či nechce chápat.

    • 13.1.2018  16:27
    Babovřesky 3 (2015)
    odpad!

    Vondráčková hraje stejně, jako zpívá... Takže člověk lituje, že není hluchoslepý. Jinak o filmu těžko něco hezkého říct. Si představuju, jak asi tak probíhá natáčení: Troška neustále opakuje záběry, neboť pořád není coby známý perfekcionista spokojený: Pořádně přehrávej a přidej na hlase, tohle působilo ještě moc přirozeně! A podobně s vtipy, když mu někdo nějaký přinese: Tenhle ne, tomu by se smálo pětiletý děcko. Copak točím pro intelektuály? Zdebilni ten vtip tak, aby se mu smálo maximálně děcko dvouleté!

    • 13.1.2018  16:27
    Babovřesky (2013)
    *

    Nyní je už jasné, proč Troška dostal od Zemana to vyznamenání za umění... Podobně jako by nikdo bez odborných knih nevěděl, že velryba není ryba nebo že Ferda mravenec byl žena, také by nikdo jen z pouhého sledování Troškových děl nepoznal, že jsou umělecké. Zato Zeman to svým ostrozrakem viděl hned a zcela jasně. Já bych to ještě blíže upřesnil, že se jedná o umění sakrální. Za prvé si člověk při sledování pořád říká „sakra, to snad né“ a za druhé ostošest vzpomíná, jak vlastně zní křesťanské modlitby. To když děj evidentně směřuje k typicky troškovskému „vtipu“ a člověk se modlí a prosí, né, pane bože to né, přece ani Troška by tam tohle nedal! Ovšem pan režisér je nemilosrdný a bez slitování, prostě to tam dá! Jinak na těch babičkách je vidět, jak je nesmyslná představa, že člověk s přibývajícím věkem čím dál tím víc moudří. To by roli v tomhle veledíle nikdy nemohly vzít. A se divím, že Troška dávno nesedí za jejich zneužití, čím se jako jeho případ liší od Kulínského?! No asi má lepší konexe.

    • 6.1.2018  10:44
    Panic je nanic (2006)
    odpad!

    Zajímavý je, že stačilo jen málo a z velmi tragického filmu by se stala přijatelná záležitost. Stačilo by, aby se v první minutě objevila nějaká postava z hororu, třeba ta s motorovou pilou, všechny účinkující během pár sekund porubala, a úroveň snímku by se zvedla tak tisíckrát. Ale pozor, tou postavou by nesměl být upír, páč to bysme se těch úděsných herců nezbavili, jen by se z nich stali taky upíři. Ale tak jako zbytečný ten film nebyl, ukázal spoustě začínajících herců, že pro ně tato profese není, že by se měli spíš poohlédnout po lopatě nebo ti nadanější po klávesnici.

    • 5.1.2018  20:45

    Zajímavý. Jacka Lemmona za ženskou roli v Někdo to rád horké každý chválí, a Sypala za podobný výkon každý haní. Přitom coby ženské kvičej oba stejně, jak koblihy na novinkách.cz po zveřejnění zprávy Olafu.

    • 5.1.2018  20:38

    K zavedeným úslovím "nosit dříví do lesa", "nosit sovy do Athén" a "nosit koblihy do diskuze na novinkách.cz" bych zařadil nové "psát pochvalný komentář na Jáchyme".

    • 29.12.2017  17:53

    Troška svým dílem prokazuje, že tu Zemanovu cenu za umění dostal zcela po právu - neboť vymyslel nový umělecký směr, který já nazývám infantilní debilismus. Přečetl jsem pár knížek od Camuse a Sartra, ale musím upřímně přiznat, že tu pravou existenciální hrůzu z toho, že žiju, jsem poznal až u sledování tohohle filmu. Troška boří hranice mezi možným a nemožným a pohybuje se zásadně na poli nemožného. Na druhou stranu, klobouk dolů před jeho sebevědomím. Každý alespoň trochu normální by se po vymyšlení v podstatě jakéhokoli "vtipu" vyskytujícho se v tomhle filmu vzápětí hluboce zastyděl a možná si to i hodil. Troška naopak vyskočí radostí dva metry a hodí si to, ale na plátno. Ach jo.

    • 27.12.2017  19:21
    Nejlepší přítel (TV film) (2017)
    ***

    Nás příznivce Kamarádů do deště nejvíc potěšilo to, že Vaculík a Tofi maj víc než zdatný následovníky. A narozdíl od dalších veleděl, co jsem letos na vánoce zhlédl, oči nebolely ani z ženských hereček, ba přímo naopak.

    • 23.12.2017  14:25

    To je vidět, jak byly dřív děti dobře vychovaný. Neboť popsali pana Tau jako "chvíli malej, chvíli velkej", zatímco ti dnešní spratci by ho jednoduše označili za ču.áka.

    • 23.12.2017  14:21

    Film na mě působil, jak kdyby byl výsledkem peristaltiky střev Janžurové v Nemocnici na kraji města, kde ji tak výstižně pojmenoval Kopecký (neboť co může kráva nebeská vyprodukovat jinýho než kraviny nebeský, že jo).

    • 17.12.2017  09:12
    Princezna a písař (TV film) (2014)
    ***

    Ta princezna by mohla hrát v Cimrmanově pohádce Dlouhý Široký a Krátkozraký Zlatovlásku před závěrečnou proměnou.

    • 16.12.2017  09:44

    Tak film agitkou bezesporu je, ovšem né vojenskou, ale spíš takovou frojdovskou. Neb bimboň Hanzlík, než si poprvé zastrčí, by vyhrál s přehledem mistrovství světa o největší trubku. Ovšem poté, co mu Kotrbová ukáže osmý nebo kolikátý div světa, stane se z něj nepřekonatelný superman, který na motorce brázdí jakkoli široké a hluboké toky a s výjimkou svých rodičů se nebojí ale vůbec nikoho, dokonce ani prokurátora né. Pravda, na jeho inteligenci zásun vliv neměl a ta tak zůstala na úrovni poslance za SPD, neboť Hanzlík vůbec neprohlédl průhlednou lest Kotrbové, která pod záminkou těhotenství ho donutí k manželství. A on pak musí smutně odpovědět na kapitánovu otázku "jak se vede dítěti" větou "s tím dítětem to nějak nevyšlo!".

    • 10.12.2017  15:11

    Chichi, USA se cejtěj jako mistři světa, a přitom prosím pěkně, kdo je z vesmíru navštěvuje? Evidentně pátá až šestá sorta mimozemšťanů vysloveně nereprezentativního vzhledu a chování. Jako třeba ET, jehož vrásčitá tvář a tělo by snesly hektolitry omlazovacích olejů a krémů a stejně by mu to nepomohlo. Oproti tomu je naprosto jasné, že naše malá země musí mít celovesmírný význam, páč k nám nebesa posílají zásadně svoje prvotřídní exponáty, k jakým patří bezesporu pan Tau. Vždy perfektně upravený, elegantní, s příkladným chováním. Jen se mi u něho nelíbilo, že je stoprocentně příznivcem pokleslých televizních estrád, jinak si nedokážu vysvětlit, že dokázal takovou dobu klidně hledět na tu tančící a zpěvavou hrůzu u psího holiče, přičemž stačilo prstem ojet buřinku a ten jeho hafík měl perfektní účes i bez Filipovského.

    • 18.11.2017  17:19
    O bojácném Floriánkovi (TV film) (1999)
    ***

    Zase tak špatné to nebylo, jak sugeruje zdejší hodnocení. Pravda, Vojtek moc sympatický týpek není, ale zase Tabrea to svým zjevem vynahrazovala, takže jako dvojice vycházeli jako zcela průměrní lidé. Pohádka přinesla mnohé poučení, např. že vodníci stárnou mnohem rychleji než lidé a že je velmi důležité nedbat na matčiny rady a věnovat se karbanu, protože kdo neumí hrát karty, je bez kouzelného škapulíře zcela ztracen. Také z linguistického hlediska byl člověk obohacen, neboť slovo "plachořitka" nikdy předtím ani potom neslyšel. Ono taky není divu, páč z přísně logickýho hlediska to znamená člověka, který nerad ukazuje zadek na veřejnosti, a těch je (doufám) u nás naprostá většina. No a největší obdiv za mě sklízí autor a režisér tím, že snad poprvé v dějinách pohádek nechají hlavního hrdinu spáchat sebevraždu, byť tedy neúspěšnou (v případě Vojtka musíme zvolat "bohužel"!)

    • 18.11.2017  15:41
    Králi, já mám nápad (TV film) (1984)
    ***

    Tak konečně už vím, kdo je ten hajzl, kvůli kterému vstáváme brzy, neb vynalezl budík - je to Kratina! A princeznu dostal zcela nespravedlivě, neboť kam se hrabe budík na ušní pozdrav, kamenný chléb, o lechtacím strojku ani nemluvě.

<< předchozí 1 2 3 4 12 23 34 45
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace