Poslední recenze (10)
Párty Hárder: Summer Massacre (2022)
Film který se fakt blbě hodnotí, některé části jsou prvotřídní amatérská sračka kterou si líp natočíte doma na mobil. Na opačné straně jsou tam zase části které jsou ale vyloženě perfektní a budete se smát jak magoři. Nejlépe to asi popsala přítelkyně která řekla že větší sračku už fakt dlouho neviděla ale současně na ní bylo vidět jak jí to v hlavě vrtá a dodatečně na ty scény vzpomíná a smála se.
Knick: Doktoři bez hranic (2014) (seriál)
První sérii jsem hodnotil na 5* druhou však již nemůžu považovat za tak kvalitní, určitě je to stále lepší jak většina dnešních seriálů ale pokles kvality je bezesporu znát, prostě už nemůžu říci, že bych to celý zhlédnul s chutí v jeden den za 10 hodin v kuse jako první. Měním tedy hodnocení na 4*.
Pacifik (2010) (seriál)
Po znovu shlédnutí filmu přibližně po 3 letech musím malinko poupravit původní zklamání, všichni nejspíše čekali že Pacific bude lepší jak band of brothers, stejně jako já a proto jsem byl po prvním shlédnutí zklamán, pravda však je že minisérie je vskutku velice dobrá a pokud máte čas a chuť určitě se také zkuste podívat znovu, možná že také oceníte kvalitu tohoto snímku. Především John Basilone a jeho skutečný příběh který určitě stojí za shlédnutí.