Recenze (73)
Marta Kubišová (2022)
Sdílím s autorem nadšení pro Martu Kubišovou, ale tohle nemá s dokumentem nic moc společnýho, spíš se to podobá středoškolský prezentaci.
Vyšehrad: Seryjál (2021)
Nejdřív mi přišlo zbytečný se na to koukat, ale po shlédnutí se mi filmová komentovaná kronika historek z Laviho života jeví lepší než seriál o pětiminutovejch dílech.
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
pokus o pohanskou verzi Anděla Páně
Premiér (2019) (seriál)
Již od první episody je jasné, že cílem nebylo nic jiného než vytvořit samoúčelnej narcistní low-cost bizár. Třeba ale vyzdvihnout sebeironické interview Soukup (Diviš) x Soukup. Ale už zcela nepochopitelný dada je, jak se během seriálu zcela nesmyslně promění hlavní postava z premiérovský role-play Soukupa na imitaci Babiše.
Nádraží (2017) (seriál)
Šotoušský TELE TELE. Až na ty blackfacy a rasisticky podbarvený vtipy relativně podařenej mix dobrejch a debilních scének.
Republika Jágr (2016) (studentský film)
S vachkovskou ironií laděný dokument o "bohu Jágrovi"
Český lev 2014 (2015) (pořad)
To, že nedostali Tři bratři Lva za hudbu, je zločin!
Marťan (2015)
Robinson z Marsu. Hezká podívaná, možná až moc natažené, děj je poněkud přímočarý.
TýTý 2014 (2015) (pořad)
Celkově nedůstojný ceremoniál. V průběhu večera byla řada přeřeků a technických chyb. Dramaturgie se dopustila dle mého názoru trapnosti, když moderátor večera byl jedním z oceněných.
Díra u Hanušovic (2014)
Film měl skvělý potenciál - výborní herci, dobře vykreslené postavy a prostředí. To však bohužel nezužitkoval. Děj nebyl prakticky žádný. Jediný humor ve filmu pramenil ze zesměšňování nářečí. Na film s takovým očekáváním to je celkem málo.