Recenze (43)
Hitman (2007)
Čekal jsem od toho více ale jinak dobré zpracování a efekty
Kung Fu Panda: Legendy o mazáctví (2011) (seriál)
totalni sracka vsechny postavy vypadaji jinak nez ve filmu
My Little Pony: Equestria Girls (2013)
serial je dokonaly tohle o trochu horsi no :/ **** sem dal jen kvuli tomu ze tam vypadaj jak nejaky anorekticky..
Pekelná výzva (2013) (pořad)
Totalní debilita lituju ty kteří tam šli
Raubíř Ralf (2012)
Skvělý animák podle videohry
Úžasňákovi (2004)
skvělý animovaný akční film
Mistr Manny (2006) (seriál)
remake bořka stavitele ale horší a o moc
Rango (2011)
animovaný western skvělý nápad
Tintinova dobrodružství (2011)
dobrý animovaný film od Spielberga
Simpsonovi: Maggie zasahuje (2012)
myslel sem ze to bude nejlepsi dil ale je to hovadina!!