Recenze (10)
My Guardian Angel (2016)
Snímek se snaží držet hororovou atmosféru a přitom stavět děj na psychologickém rozporu malé holčičky. Herecké výkony to ovšem místy dosti kazí, obzvlášť scény s učitelkou, jejíž postavě navíc chybí autentičnost. I přesto však tento film, podle mě, stojí za shlédnutí, už jen díky těm milým rodičům. 75%.
Není kam se schovat (2009)
Víceméně podprůměrný thriller s celkem dobrým tempem, a přestože by se zde dalo vypsat nemálo chybiček, na mě film působil příjemným podáním. Jen mi přijde trochu úsměvné označovat tento snímek za horor.
Věk draků (2011)
Stupidnější film jsem snad ještě neviděl. Od nemožného výkonu herců až k nudnému ději, který se odehrává většinu času kolem "samojezdící" lodě. Na tohle koukat je doslova utrpení.
Supernova (2005) (TV film)
Svět ohrožuje nebezpečné záření, lidstvo je krůček od zániku a vědci vkládají všechnu naději do hledaní chyby ve výpočtech. Takové filmy jsou ztrátou času.
RRRrrrr !!! (2004)
Když film začal, nemohl jsem uvěřit svým očím. Bylo tak blbé, až se nedalo nesmát :D Pěkná dávka připitomělých vtipů mě ůplně dostala.
Můj přítel delfín (2011)
Moc pěkný příběh ze života na odreagování pro celou rodinu. 80%
Po životě (2009)
Opravdu mrazivé hororové drama, které stojí za shlédnutí. Pěkné herecké výkony a stále napjatý děj. Navíc pěkně natočené . 80%.
Inkoustové srdce (2008)
Docela povedená fantasy až na malé chybičky, kterých tu moc není. Večer se na to dá koukat aniž by u toho člověk usínal. pár povedených triků, dobré obsazení a dobré výkony herců. u mě je to na 75%.
Micimutr (2011)
Nemám co dodat. "Moderní" české pohádky už se nemůžou srovnávat s pohádky z let minulých....
Smrtící temnota (2005)
Žádnou dobrou věc jsem na tomto filmu nenašel... Od nudného děje, který není vidět až po stupidní řvaní herců.