Recenze (175)
Drsný šerif - Loučení (2017) (epizoda)
Povedené finále. Po těch letech mi budou postavy chybět :-)
Hatfieldovi a McCoyovi (2012) (seriál)
Napínavé, silné a syrové... Podle mě asi nejlepší westernový počin za posledních 10 let!! Necelých 5 hodin jsem slupnul v kuse jako malinu a ani vteřinu se nenudil. A pan Costner? Klidně ať hraje ještě 20 let- ale vždy ať má fousy, klobouk a yellowboye v rukou.
Strážce divočiny (2009)
Perfektní! Konečně dokument, který není z Afriky, Ameriky, Ruska, ale z míst a o zvířatech nám bližších.
Zrození šampióna (2009)
Med teče po zdi.... no a co??? Perfektní obsazení, perfektní herectví, perfektní příběh.... Pobrečte si....
Odpor (2008)
Výborný. Nemám rád Craiga jako Bonda, ale tady paráda. Poslední půlhodina fakt stojí za to.
Rustic Oracle (2019)
Další film s problematikou MMIW. Jak je napsáno v závěrečných titulcích: Ačkoliv indiánky tvoří pouze 4% kanadské populace, tvoří 25% pohřešovaných a zavražděných a nejméně 50% obětí obchodu s bílým masem. Za posledních 40 let se ztratilo 4000 žen patřících k původním obyvatelům.
1917 (2019)
Krásně natočené nic.
Conscience Point (2019)
Zajímavá sonda do rezervace indiánů Shinnecock, jejichž původní domovinou je i Long Island New Yorku. Poslední území jejich rezervace je teď u Southhamptonu, které se stalo oblíbeným místem miliardářů, čímž zesiluje tlak na jejich území a výstavbu. Ale všude v okolí jsou jejich pohřebiště. A z posvátných kopců jim udělali golfové hřiště na kterém se hrálo US Open :-(
Zombieland: Rána jistoty (2019)
Woody, Woody. Nejen že skvěle hraješ, ty jsi i skvěle nazpíval Burning Love!