Recenze (14)
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Jedna navic za zaverecnou pisnicku a letecky zabery...
Trabantem napříč Afrikou (2011)
a nejlepší byl ten namibijcův popis českých holek..!
Žralokonádo (2013) (TV film)
Tohle snad nejde ani hodnotit..:-)
November Man (2014)
A motivace postav??
Království (2007)
Kterak posledni veta udela film..
Bláznivá, zatracená láska (2011)
nebýt posledních 15 minut, bylo by to za 5.. Ale zas na druhou stranu, mohlo to dopadnout jinak? Na širší rozbor není čas, oblékám sako a jdu do baru..
Všechnopárty (2005) (pořad)
baví mě to míň než uvolněte se, prosím a víc než show jana krause..
Smrtonosná past (1988)
takhle si představuju akčního hrdinu, akční film a záporáka... jen houšť..
Discopříběh (1987)
jako malej jsem ten film miloval, tak ho teď nebudu hanit.. :-)
Wipeout - Souboj národů (2011) (pořad)
originál mám rád.. tohle ne..