luka4615

luka4615

Lukáš Krejčí

okres Jihlava
Filmový nadšenec se slabostí pro díla režisérů Nolana a Tarantina. Marvel Fanatic

homepage

32 bodů

Moje komentáře

od nejnovějšíchpodle abecedypodle hodnocenípodle roku vzniku filmu
<< předchozí 1 2 3 4 9 17 24 32
    • 25.2.2018  16:45
    Zdivočelá země (TV seriál) (1997)
    *****

    Bez debat jeden z nejlepších českých seriálů.

    • 24.2.2018  22:33

    Břitký mix trefné satiry, jež kulminuje do nadprůměrných výšin v kombinaci s vybroušenou komediální stránkou a skvělými hereckými výkony. Na snímek The Death of Stalin jsem se velice těšil, jelikož knižní předloha z pera Fabiena Nuryho patří k tomu nejlepšímu, co jsem v žánru satiry zatím četl. Byť bývá častým jevem, že filmová předloha bývá znatelně horší než ta knižní, opak je zde pravdou. Režisér Armando Iannucci s velkým umem a citlivostí pro detail zachytil toho správného ducha knihy a přidal k nim pár svých vlastních nápadů, což ve výsledku stvořilo skvělou černou komedii o naprosto šílených událostech bezprostředně po Stalinové smrti. Pokud Vám tedy nebude vadit, že všichni ve snímku mluví anglicky, The Death of Stalin bude právě tím filmem, který Vás chytne a už nepustí. Skvělá práce! „I know the drill. Smile, shake hands and try not to call them cunts.“

    • 21.2.2018  00:04
    Cold Skin (2017)
    **

    Koncept snímku zněl naprosto skvěle a čišela z něj originalita, která tomuto žánru už tolik chybí. Bohužel, realita je taková, že snímek Cold Skin jede podle zajeté hororové šablony, kdy přesně víte, co se bude dít dál a kdo umře jako další. Škoda.

    • 20.2.2018  22:20

    Vážně nepovedené a velmi nevkusné "dojení" známé hororové značky, které funguje jen v několika vzácných momentech. Insidious: The Last Key se po celou dobu stopáže snaží vyrovnat dřívějším počinům, nicméně režisérovi Adamu Robitelovi se to zoufale nedaří. Většinu filmu totiž "zdobí" předvídatelné "lekačky" spolu s "nečekanými" dějovými odhaleními. Je vážně velká škoda, jakým směrem se celá série tak úžasně spuštěná Jamesem Wanem ubírá. Není už načase takzvaně "zavřít krám"?

    • 19.2.2018  21:44
    The Ritual (2017)
    ****

    Velmi povedený hororový snímek, kde hlavní prim hrají zvukové efekty a postupné odhalování monstra, které nevídaným způsobem podněcuje Vaši fantazii. Snímku The Ritual sice nastavenou laťku pokazí lehce šablonovité "one last hero" finále, nicméně i navzdory tomuto se jedná o kvalitní a atmosferickou podívanou, podle níž by se měli mnozí tvůrci učit či alespoň inspirovat. Skvělá práce!

    • 19.2.2018  10:53
    Doraleous and Associates (TV seriál) (2012)
    *****

    Naprosto brilantní pořin, který svým pojetím a hlavně dabingem místy připomíná další animovaný seriál "Rick and Morty". Výborná práce! (VideaČesky.cz)

    • 19.2.2018  00:15

    Hvězdně režírovaný a herecky obsazený snímek o jedné z největších novinářských kauz v historii USA. The Post má hutný příběh, který je podložen dramatickými událostmi, nicméně po většinu snímku máte dojem, že se na ně díváte skrze tlusté sklo, jímž neproniknou vůbec žádné emoce, což je citelné zejména v první polovině. Naštěstí se Steven Spielberg dostane do správné formy v polovině druhé, která je od té první kvalitativně na míle vzdálená. Najednou máte pocit, že sledujete břitký a odsýpající film, který se místy svým pojetím blíží jinému Spielbergovu počinu "The Bridge of Spies". Bohužel, ve světle nešťastného začátku ani toto snímku The Post moc nepomůže, což má za následek velmi průměrný a natažený filmový zážitek. Škoda. „ ...from the majority opinion: 'In the First Amendment the Founding Fathers gave the free press the protection it must have to fulfill its essential role in our democracy. The press was to serve the governed, not the governors.“

    • 18.2.2018  22:06

    Daniel Day-Lewis, jeden z nejlepších herců naší doby se ve svém posledním hereckém počinu spojil s režisérem Paulem Thomasem Andersonem, aby spolu vytvořili vybroušené filmové evangelium, jež svou nepoddajností, svou celkovou hloubkou, vyzněním a hudbou nemá ve světě filmu téměř obdoby. Na snímku Phantom Thread Vás vyjma výše zmíněných atributů zaujme i kamera, která se se všemi možnými i nemožnými detaily doslova "mazlí", přičemž Vás chtě nechtě stále více vtahuje do zvráceného, pedantského a staromládeneckého života postavy Daniela Day-Lewise, který zde, jak je jeho zvykem, předvádí skutečné herecké mistrovství. Téměř bez dechu jsem "hltal" jeho repliky a gesta jeho těla, stejně jako jsem byl uchvácen pomalým, chce se říci, že až lenivým vyprávěním postavy s mimikrami skvělé Vicky Krieps. Užíval jsem si zavedené tempo a vyvážený balanc mezi žánry, jakožto i melancholický, místy až tklivý hudební podklad. Režisér Paul Thomas Anderson zkrátka stvořil pravý filmový diamant, který je zároveň i brilantním vyvrcholením kariéry Daniela Day-Lewise, který tímto odchází z pomyslného jeviště se vší parádou a velkou šancí dostat Oscara. Výborná práce! „I want you flat on your back. Helpless, tender, open with only me to help. And then I want you strong again. You're not going to die. You might wish you're going to die, but you're not going to. You need to settle down a little.“

    • 17.2.2018  21:31

    Svěží vítr originality "dovál" konečně i do MCU, přinášejíc sebou originální charaktery, soundtrack a přístup ke komiksové látce. Black Panther působí již od samotného začátku na poli superhrdinských filmů jako čisté zjevení. Snímek již nemá prvoplánovou zápornou postavu a není zde onen trpký balanc mezi vtipem a akcí, kde se pomyslný jazýček vah přikláněl stále více na stranu humoru. Snímek se v tomto směru vrací k základům a to je jedině dobře. Je zde tedy brán větší zřetel na akci a na budování charakterů s jejich vnitřními démony, což v kombinaci s komiksovou a africkou mytologií, které se zde velmi efektivně prolínají v jeden celek, působí vážně skvělým dojmem. Přidejte si k tomuto všemu i výborné herecké výkony spolu s originálně zvoleným hip-hopovým soundtrackem a dostanete akčně, chce se říci, že až "bondovsky" laděný komiksový snímek, jehož jedinými neduhy jsou zjevné scénáristické "díry" v konverzačních částech. Avšak i přes tento hrubý nedostatek je snímek Black Panther dalším povedeným dílem olbřímí "skládačky" jménem MCU a dalším krokem k finální "Infinity War. PS: Narážka na Donalda Trumpa a jeho zeď velmi pobavila! (Viděno v kině CineStar Jihlava) „The world is changing. Soon there will only be the conquered and the conquerors. You are a good man, with a good heart. And it's hard for a good man to be a king.“

    • 9.2.2018  23:41

    Nikdy bych nevěřil, že je to možné, nicméně druhý díl Daddy's Home 2 je téměř ve všech ohledech horší než díl první. V prvním díle bylo alespoň pár vtipných scén, které jsem si i po dvou letech dokázal vybavit, avšak zde se nenachází téměř vůbec nic. Snad jen smutné záběry na pitvořícího se Mela Gibsona.

    • 9.2.2018  21:50
    Wonder (2017)
    ***

    Příjemně plynoucí snímek o tom, že nikdo z nás by neměl soudit knihu podle obalu, a že každý z nás si alespoň jednou v životě zaslouží potlesk ve stoje. Wonder staví na jednoduché kostře příběhu, díky níž víte hned na začátku, jak to celé dopadne. To by zase tak tolik nevadilo, jelikož snímek nabídne perfektní herecké výkony a velký pozitivní náboj. Bohužel, ke konci se film zvrtne v šíleně "přeslazený cringe fest", z něhož Vás rozbolí hlava. Tento styl zavděčit se úplně všem mi zde vážně nesedl, přičemž velmi pokazil výsledné hodnocení. Škoda. „Auggie can't change how he looks. Maybe we should change how we see.“

    • 7.2.2018  21:09

    Nápaditá nosná premisa snímku The Cloverfield Paradox přiživovala naději, že se bude jednat o další originální snímek v občas jednotvárných filmových vodách. Tento dojem ještě o kus více posilovalo herecké obsazení společně s hutným trailerem a stylizací, která se místy blížila filmu "Sunshine" či "Alien". Bohužel, výsledek je přesně opačný, než v jaký jsem doufal. Film ztrácí zejména co se scénáře, atmosféry a celkové logiky týče, jelikož téměř od začátku jsem měl neutuchající dojem, že sleduji vizuálně vtahující "zetkový" horor, který navíc velmi nešikovně balancuje na hraně nepovedené komedie. Pokud tedy hledáte kvalitní sci-fi odehrávající se na vesmírné stanici, sáhněte raději po loňském filmu "Life".

    • 5.2.2018  20:14

    Velmi neotřelý romantický kousek, který staví na tom, že i na tom nejpodivnějším místě a souhrou těch nejpodivnějších snových náhod lze potkat životní lásku. Na snímku Testről és lélekről Vás především zaujme poklidné budování atmosféry, což ještě o notný kus přiživuje vtahující kamera a scénář. Film tedy nemá sebemenší problém vtáhnout Vás do středu dění, jelikož okrem výše zmíněných atributů se snímek rovněž může pochlubit perfektními hereckými výkony ústřední dvojice. Jen škoda té dlouhé stopáže, která je místy vážně na škodu. Skvělá práce!

    • 4.2.2018  00:28

    Zdlouhavé a nezábavné. Přesně takhle by se dal popsat snímek Suburbicon od George Clooneyho, jehož adaptace scénáře od bratří Coenů téměř ihned "zapadá" do filmového průměru. Za tento "stav" může především mdlá režie, která nabídne jen několik světlých momentů, takže zejména v první polovině budete docela často zívat. Naštěstí pak ale přijde polovina druhá, která se točí zejména kolem vražedné "vybíjené" téměř celého osazenstva, a právě v tu chvíli se dá na film Suburbicon vcelku obstojně dívat a relativně si ho i užívat. Jen škoda, že režisér nenasadil takové tempo hned od začátku a ve vetší míře. „I have to make decisions like what's best for the family.“

    • 3.2.2018  22:39

    Snímek má sice zajímavou premisu, což jde ruku v ruce s propracovaným zmenšeným světem a technologiemi, avšak okrem těchto atributů nemá film Downsizing co nabídnout. Celá koncepce příběhu se totiž snaží řešit existencionální, enviromentální a mezilidské problémy, nicméně všechna tato témata jsou jen lehce "naťuknuta", jelikož režisér Alexander Payne se zjevně bál jít více do hloubky. Ve finále tedy dostaneme předlouhý film, ve kterém se takřka nic neděje a který Vám nemá nic moc co nabídnout. A to je vzhledem k originální myšlence zmenšování vážně velká škoda. PS: Největším "highlightem" po samotném zmenšování je Christoph Waltz a jeho postava srbského "playboye" Dušana!

    • 3.2.2018  00:11

    Pohled do zákulisí natáčení jednoho z nejhorších filmů všech dob "The Room". James Franco zde velmi barvitým stylem vyprávění vykresluje všechny podivnosti, kterých se Tommy Wiseau v průběhů natáčení dopouštěl a s jakým "nadšením" k němu a filmu samotnému přistupovali ostatní herci a filmový štáb. Rovněž zde musím zmínit skvělé herecké výkony, z nichž nejvíce vyčnívá James Franco, jehož herecký projev smývá hranici mezi jeho osobou a osobou Wiseaua. The Disaster Artist je tedy zajímavým a neskutečně vtipným ohlédnutím za filmovou legendou a mýtem, jehož odkaz právě díky tomuto snímku bude žít dál. A pokud Vám ani tohle nestačí, vězte, že pohled na všechny zúčastněné herce, kteří si své role či roličky velmi užívají je vážně k nezaplacení! PS: Rozhodně přes zhlédnutím tohoto snímku doporučuji nakoukat původní "The Room". Nejlépe s basou piv a kilem kokainu! „No, no! Very necessary. I need to show my ass to sell this picture.“

    • 2.2.2018  22:17
    Pokoj (2003)
    ****

    Upřímně, nejsem si jistý, zda k mému hodnocení přispěla téměř legendární pověst, či to množství alkoholu, které jsem u snímku vypil. O snímku The Room jsem se dozvěděl až ve chvíli, kdy James Franco ohlásil, že bude hrát ve snímku "The Disaster Artist", což je jakýsi novodobý přepis tohoto díla. Po načtení několika zahraničních článků a zdejších naprosto epických zajímavostí jsem dospěl k závěru, že se jedná o dílo, jehož kultovní status není vůbec od věci. A světe div se, vážně není! Film už od začátku zaujme naprosto retardovanými dialogy, šíleným scénářem a hereckými výkony na úrovni rozbité houpačky. Celý tento "mišmaš" rámuje naprosto otřesný soundtrack, který má zhruba dvě tóniny, takže mi bude hrát v hlavě asi už nadosmrti. Všechny tyto ingredience dělají z filmu The Room zcela ojedinělý zážitek, u něhož budete místy brečet zoufalstvím a místy se smát jako blázni. Tohle prostě nikde jinde neuvidíte! „YOU ARE TEARING ME APART, LISA!“

    • 28.1.2018  23:54
    Borg/McEnroe (2017)
    ****

    Strhující životopisný snímek, který svým originálním pojetím a atraktivním vyobrazením tenisových zápasů uchvátil i mne, člověka, jenž si celý život myslí, že tenis je absolutní nuda. Snímek Borg/McEnroe primárně těží z faktu, z něhož čerpal i Ron Howard ve filmu "Rush". Totiž z onoho divokého rivalství, které oba oponenty přivede až na pokraj vlastních sil, aby si později uvědomili své chyby a stali se nejlepšími přáteli. Rovněž musím ocenit i "severský" styl, do něhož je celý film zahalen, což ve výsledku působí mnohem uvěřitelnějším dojmem. Samozřejmě tento úspěch by nebyl takový bez skvělých hereckých výkonů Sverrira Gudnasona a Shiai LaBeoufa, jejichž výkon je v rámci mantinelů kurtu výborný a příjemně civilní zároveň. Borg/McEnroe je tedy výborným sportovním filmem, který se bez ostudy může zařadit k dalším filmům stejného či podobného žánru. Skvělá práce!

    • 28.1.2018  21:56
    Velká hra (2017)
    ****

    Film Molly's Game mi svým stylem podávání informací přišel jak jakási variace na snímek "The Wolf of Wall Street", kde Leonardo DiCaprio, stejně jako Jessica Chastain zde, předvádí neuvěřitelné finanční machinace, což je doprovázeno jejich "voice-overem" v pozadí. Snímek samotný pak zaujme svým skvělým spádem, které i navzdory enormní záplavě informací nemá problém udržet zavedené tempo. Velkou zásluhu na tomto všem má propracovaný scénář společně s hereckým výkonem Jessicy Chastain, která v tomto snímku exceluje. Jediným negativem tohoto povedeného filmu je tedy jeho dlouhá stopáž, která si "vysloužila" několik umučených pohledů na hodinky. Ale až na tento detail se jedná o svižný snímek, ve kterém se peníze, poker a krásné ženy jen "míhají". Skvělá práce! „Because it's my name... and I'll never have another.“

    • 28.1.2018  00:27

    Gary Oldman kraluje v této ucelené kapitole z mimořádného života Winstona Churchilla o operaci Dynamo a hrozbě invaze německých vojsk do Spojeného království. Darkest Hour v sobě snoubí přesně ty Oscarové ingredience, které jsem ve většině nominovaných snímcích zcela postrádal. Právě tady se sešla precizní režie společně s hutným tématem a fenomenálními hereckými výkony. Co na tom, že Joe Wright není zrovna dvakrát dobrý vypravěč a místy je to vážně dost znát? Tento "handicap" dohání svým broušeným citem pro detail a podrobným vykreslením postavy Wintona Churchila, jenž byl na počátku svého volebního období mnohými milován, avšak i nenáviděn. Pro mne, jakožto velkého fanouška Druhé světové války, je film Darkest Hour dalším výborně natočeným střípkem těch dní, kdy se psala historie, byť krví, potem a olovem. Společně s filmem "Dunkirk" od Christophera Nolana a filmem "Their Finest" od Lone Scherfigové se tedy jedná o další výborný snímek, který na události roku 1940 nahlíží v jiném a opět velmi atraktivním úhlu. Skvělá práce! PS: Jestli Gary Oldman toho "zlatého plešouna" nedostane, tak vážně nevím! „You can not reason with a Tiger when your head is in its mouth.“

    • 27.1.2018  22:01

    Skvělý životopisný snímek o partě požárníků, kteří kvůli ochraně lidí, majetku a tisíců hektarů lesa neváhají dávat všanc své vlastní životy. Only the Brave má kromě silné nosné kostry příběhu, krásných reálií Arizony a vztahové chemie mezi požárníky a jejich rodinami i přidanou hodnotu v podobě zcela chybějícího "popcornového" patosu. Celý film tedy ve finále nepůsobí uměle a "švihle", nýbrž příjemně civilně a uvěřitelně. Nemáte tedy problém se zcela ztotožnit s partou Granite Mountain Hotshots a prožívat s nimi jejich radosti, smutky i strachy. Lví podíl na tom mají samozřejmě i herecké výkony, z nichž však nejvíce vyčnívá Josh Brolin a Miles Teller. Nebýt tedy roztahané první poloviny, o plném hodnocení by vážně nemohl být pochyb. Nicméně i přes tento nedostatek je film Only the Brave výborným životopisným filmem, který nabídne náhled mezi stmelené požárnické družstvo, a který nám detailně přiblíží událost, o níž většina z nás neměla ani ponětí. A to je moc dobře. „The world's full of people taking chances.“

    • 26.1.2018  21:19

    Hugh Jackman kraluje v tomto dobovém muzikálu, který je skrz na skrz "prošpikován" chytlavými písněmi a pozitivní energií. The Greatest Showman Vás vtáhne hned na začátku svým úžasným tempem a kadencí, která nedává prostor téměř žádným hluchým místům. Rovněž musím zmínit i brilantně nacvičenou choreografii, která místy vážně bere dech. A pokud Vám ani toto nestačí, vězte, že pohled na všechny herce, kteří si svoje party vážně užívají, je vážně k nezaplacení. Skvělá práce! „When the sharpest words wanna cut me down/Gonna send a flood, gonna drown them out/This is brave, this is bruised, this is who I'm meant to be/This is me.“

    • 25.1.2018  21:57

    Zdá se, že na mou osobu působil film Call Me by Your Name diametrálně odlišněji než na zbytek hodnotících. Statické záběry na slunnou Itálii přestanou bavit po pár minutách, přičemž i vztah samotný je jen lehce "naťuknut" a po většinu času spíše "klouže" po povrchu. Nicméně, na druhou stranu musím uznat, že snímek nabídne výborné herecké výkony herců Timothéa Chalameta a Armieho Hammera, což jde v ruku v ruce s přesvědčivě nastíněnou Itálií v roce 1983 a výborně zvoleným soundtrackem. Bohužel, kromě těchto elementů snímek Call Me by Your Name vážně nenabízí nic inovativního či převratného. Škoda. „Call me by your name and I'll call you by mine.“

    • 22.1.2018  21:00

    Snímek Loving Vincent má ve své holé podstatě poněkud nudný a banální příběh, který pokud není "zahuštěn" dialogy, jen tak se "točí" na místě bez většího smyslu. Nicméně ta forma! Ta božská forma vytvořená rozpohybovanými olejomalbami, která všední svět přeměňuje na něco nevšedního a dokonale krásného s výraznou příchutí originality. Na snímek Loving Vincent se tedy úžasně kouká, avšak jakousi daní za to bude, že se místy budete vážně nudit. Je to zkrátka snímek, který je primárně založen na Vaší schopnosti dělat kompromisy. A možná právě to je na tom tak krásné. „Vincent said I was living a lie but he has lived in struggle for the truth.“

    • 21.1.2018  00:45

    A Bad Moms Christmas se nese ve stejném hrůzném duchu, jako první díl z roku 2016. Opět zde dostaneme příšerný scénáristický hnůj, který je korunován katastrofálními hereckými výkony a neskutečným množstvím zpomalených záběrů. Takže opět, stejně jako u prvního dílu, musím použít ta kouzelná písmena: WTF.

    • 19.1.2018  22:57

    S filmem Breathe mám jeden zásadní problém a to ten, že režisér Andy Serkis se bojí jít více na "dřeň", bojí se přijít s něčím inovativním a drží se zajetých žánrových mantinelů. Je to velká škoda, jelikož snímek obsahuje oduševnělé a lidské poselství, což v kombinaci s perfektními hereckými výkony Andrewa Garfielda a Claire Foy činí z filmu alespoň v tomto směru výjimečnou záležitost. Je mi velmi líto, že Andy Serkis u svého režijního debutu nezvolil poněkud "dravější" režijní cestu. Takto totiž dostaneme film, který má sice hluboké myšlenky, nicméně ve finále se Vám bude zdát poněkud bezzubý. „Get me out of here.“

    • 16.1.2018  00:00
    Já, Tonya (2017)
    ****

    Velmi povedený snímek o talentované krasobruslařce Harley Quinn, která se pokouší se svým manželem Winter Soldierem proniknout až na samotnou olympiádu. I, Tonya má již ve své holé podstatě strhující nosnou premisu, nicméně tvůrci jí ještě jako nádavkem "obalili" skvělým komediálně laděným scénářem, kdy postavy místy mluví přímo do kamery k divákovi. Chvílemi tedy z filmu máte stejný pocit, jako z loňského filmu "Deadpool", kde byla stejná technika taktéž využita. Rovněž musím zmínit skvělé herecké výkony Margot Robbie a Sebastiana Stana, které výborně dotváří celkový dojem z celého filmu. Jedinou vadou snímku I, Tonya tedy zůstává jeho neúměrná délka, kdy některé scény působí příliš "nataženě". Až na tento detail jsem se snímkem navýsost spokojen, pročež ho mohu s klidným svědomím doporučit. Skvělá práce! „I mean, come on! What kind of friggin' person bashes in their friend's knee? Who would do that to a friend?“

    • 15.1.2018  21:47

    Průměrný snímek, který nabízí náhled na jeden ze zlomových sportovních okamžiků v emancipaci žen. Battle of the Sexes sice nabídne skvělé herecké výkony Emmy Stone a Steva Carella, nicméně celý film se velmi zdlouhavě "probíráme" nudnými dialogy a machinacemi, což je "korunováno" samotným zápasem, který je podán a nasnímán absolutně bez jiskry či inovativního nápadu. Jsem si zcela jistý, že toto velké téma šlo natočit o notný kus lépe. Škoda. PS: Ten soundtrack je něco naprosto příšerného! „I'm the ladies number one. I'm the champ. Why would I lose?“

    • 14.1.2018  20:35
    Coco (2017)
    *****

    Pixar opět útočí na ty nejvyšší filmové příčky a vážně se mu to daří! Coco je totiž rozmáchlým vizuálním a příběhovým "animákem", který nabídne mimo jiné i skvělé písně a nezanedbatelný sociální přesah. Na snímku Vás rovněž zaujme i fakt, že se pravděpodobně jedná o příběhově a scénáristicky nejzhuštěnější snímek studia a animace se místy blíží téměř realitě. Takže, co dodat na závěr? Coco je perfektním filmem na který se krásně dívá a který nám nenásilnou a vtahující formou vštěpuje rodinné hodnoty. V kombinaci s chytlavými písněmi se tedy jedná o prvotřídní audiovizuální zážitek, který byste si rozhodně neměli nechat ujít! „Remember me, though I have to say goodbye / Remember me, don't let it make you cry / For even if I'm far away, I hold you in my heart / I sing a secret song to you, each night we are apart / Remember me, though I have to travel far / Remember me, each time you hear a sad guitar / Know that I'm with you, the only way that I can be / Until you're in my arms again, remember me...“

    • 14.1.2018  00:41

    The Florida Project na mou osobu působil značně tísnivým dojmem, jelikož velmi realistickým způsobem vykresluje nevyhnutelnou "pouť" člověka do jámy sebedestrukce. Toto poněkud chladné vyznění navíc rámuje pohled dětskou nezkalenou optikou, což ve výsledku působí jako velmi mrazivý filmový zážitek. Snímek se mimo jiné může pochlubit zajímavě zvolenou kamerou, která filmu propůjčuje místy až dokumentární "look". Za zmínku rovněž stojí herecké výkony dětských herců a Williema Dafoa, což výsledný dojem jen umocňuje. Jen škoda té dlouhé stopáže, která je místy vážně na škodu. „I can always tell when adults are about to cry.“

<< předchozí 1 2 3 4 9 17 24 32
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace