Recenze (619)
Drive Angry (2011)
Dobře no, spousta lidí řekne, že to byla naprostá hovadina, ale já to považuju za velmi zdařilé béčko. Byla to skvělá jízda se spoustou ustřelených končetin a prostřelených hlav, kde o zábavu nebyla nouze.
Goemon (2009)
Po vizuální stránce velice zajímavé. Chvilku to vypadá jako z počítačové hry, chvilku zase jako ze snu (nebo nějaké pohádky), pak zase přijde příběh s něčím novým, originálním. Příběh nebyl zase nic tak překvapivého, ale ta vizuální stránka prostě stála za to.
Alfa a Omega (2010)
Dětem se to asi líbit bude, ale pro dospělé to bude neskonalá nuda. :) Znáte to, příběh o ničem, kde předem víte, jak to dopadne. Žádný originální nápad a s animací si evidentně taky hlavu moc nelámali. Proto mě taky překvapuje, že se tady angažovaly v dabingu Christina Ricci a Hayden Panettiere.
Ondine (2009)
Film s jednoduchým příběhem, kde je člověku už od začátku jasné, jak to celé je... ale! Po nějaké době se přece jenom divák neubrání ptát se: co když? Odehrává se ten příběh v reálném prostředí nebo je to pohádka? A až do poslední chvíle si opravdu nebudete jistí, jak to doopravdy je. A právě tím, jak zajímavě je příběh vystavěný, mě tenhle film dostal.
TRON: Legacy 3D (2010)
Příběh je sice jednoduchý a lehce předvídatelný, ale o to tady tak moc nejde. Příběh zde totiž slouží pouze k tomu, aby se skrz něj mohla realizovat skvělá vizuální stránka, která opravdu stála za to (v tomhle ohledu bych to asi přirovnala k filmu 300: Bitva u Thermopyl, tam šlo taky spíš o vizuální dojem než o příběh). Jedničku jsem neviděla, ale vůbec ničemu to nevadilo (akorát jsem se divila proč se to jmenuje Tron, než jsem se dozvěděla, že to navazuje na jiný film).
Bastardi (2010)
I když zde bylo trochu nadsázky (úmrtí), tak tvůrci skvěle vykreslili tuto nelehkou problematiku. Tohle je bohužel realita dnešních škol a chtělo to, aby něco takového někdo konečně natočil.
Doblba! (2005)
Nevím, nevím... myslím, že název mluví za vše...
Nezastavitelný (2010)
Sice banální příběh, ale zaručeně vás vtáhne do děje a i když bude každému jasné, jak to celé dopadne, budete ke konci stejně prožívat nervydrásající drama přesně tak, jak si Tony Scott naplánoval. Začínám mít pocit, že ten chlap by dokázal udělat neskutečně napínavou story i z pouštění draka....
Špatnej polda (2009)
Nemělo to spád, nemělo to šťávu, nemastné, neslané... prostě takový suchar.
Život je krásný (1997)
Myslím, že něco takového už nikdy neuvidím... Tento film se nedá slovy popsat, protože ta by nevystihla nic z toho, o co tady jde. To se prostě musí vidět.