Poslední recenze (348)
Duna: Část druhá (2024)
Nevím, do jaké míry v tom má prsty předloha, ale druhý díl byl o poznání slabší. Hůře sestříhaný, méně uvěřitelný, příběhově zkratkovitý. Jak Villeneuve nechával až příliš času méně zajímavým pasážím, tak potom skoro nevystačil prostor na ty zásadnější. Téměř vše se dělo tak nějak samo sebou, aniž by se o to postavy musely jakkoliv usilovněji přičinit. Navzdory všem výtkám nicméně stále druhý díl v rámci žánru výrazně vyčnívá.
Chudáčci (2023)
Příšerně natahované emancipační pododobenství s prazvláštní stylizací, která v exteriérech nepříjemně šustí greenscreenem (vzhledem k rozpočtu není divu). Místo přirozeného plynutí příběhu a chování postav navazují jednotlivá dějství spíš mechanicky a aktéři se jich jen jakoby nuceně účastní. Představy režiséra zde šly vyloženě na úkor uvěřitelnosti a celkového vyznění filmu.
Dobré ráno, Brno! - Série 2 (2024) (série)
Jak chyběla dramaturgie v brněnském ranním vysílání, chyběla citelně i autorům druhé série. Zajímavých momentů pramálo, všehovšudy asi tak dvě lehká pousmání.