Poslední recenze (872)
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Kupodivu ne tak otřesný jak jsem se bál! Animace alá Spider man je tím cítit sakra hodně, akorát přeci jenom ten Spidey je o několik vystřelených pavučin jinde a vévodí animákům a hlavně nemá děsivě naanimované lidi!!! A musim teda shodit dabing to opravdu byla býda a jen lituju, že jsem to neviděl v originále! Supr soundtrack :-)
Taylor Swift: The Eras Tour (2023) (koncert)
V životě bych nečekal že budu koukat na koncert Taylor Swift a ejhle! Jako musim říct měla naprosto bezchybnou a úžasnou show… a jo některé písničky opravdu znám no!!!
Duna: Část druhá (2024)
This is fucking cinema!!!! Nejlepší scifi film!!!!!