Recenze (875)
Mezi živly (2023)
Když to animovaným filmům vyjde, mam o to větší radost, protože je za tím řekl bych mnohem víc práce než s filmy hranými. A je to o to lepší, když v dnešní době dělají animované filmy pro dospělé! Opět pěkný vizuál, hudba a nápad :-)
Rock of Ages (2012)
Miluju rock, ale tohle bylo velký špatný a režisér i herci by se měli stydět, že si vůbec takové pecky dovolí zesrat k zblití a ještě to zohizdit ale úplně trapným muzikálem. Jen opravdu za písničky, protože občas tam originál zahraje, dávám tu jednu hvězdičku! Teď si jdu ale prolít oči savem a pustit si classic rock 80s jako terapii!!!
Flash (2023)
Mě je uplně jedno co Ezra dělá v soukromym životě! Nás taky nikdo nesleduje a udělali jsme různé věci! Já se od toho odprostil. Odprostil jsem se i od toho, že je to občas trochu digibordel, kterej se ale v měřítku Aquamana dá opravdu přežít. Bohužel v jádru je film zbytečný, když se DC zase restartuje, ale co už, film jsem si svým způsobem prostě užil!!!
Rychle a zběsile 10 (2023)
V podstatě jen za Jasona Momou dávám ty dvě, prptože ten mě neskutečně bavil a jen díky němu jsem nevypnul! Oživování a umírání postav už je fakt trapný! Co je ještě trapnější ty kousky s autama, respektivě všichni něco hrajou a maj z toho prdel, jen Diesel se tváří drsně a ze všeho vybruslí že jo! Ten digibordel už jen i s tím, když jede auto po schodech a chce zastavit pinballovou bombu, to bylo moc a fakt jsem chtěl vypínat! Kolik byl rozpočet cca 180M a natočí tenhle hnuj? Jako vážně?! Už 9 fakt byla katastrofa, ale alespoň ty scény vypadali, tady mi fakt bylo ouzko, jakože cože?! Vracim se zase k 5 a i 6, no dobře i 7 (ale tam jen kvůli Paulovi a fakt emocionální stránce) ty díly nemaj konkurenci! Teď už jako se neví coby a je to fakt trapný! Jen ten Momoa baví a Charlize Theron!
Svéráz národního lovu (1995)
Kuzmič 😂😂😂. Rusáky nenávidim, ale tohle byla fakt prdel!
Alice in Borderland (2020) (seriál)
Suprový závěr a v podstatě celá druhá řada byla nějak jako nabušenější, přesto obě byli nemohu říct do puntíku super, ale bezva to bylo. Mam pochopitelně nějaké výtky, nic to ovšem nemění na faktu, že Japonci prostě umí a že opravdu dokáží dát seriálu hlavu a patu!
Oppenheimer (2023)
U někoho Nolan asi zase neuspěl, jelikož už u Tenetu ztratil publikum, u mě zase postoupil v režisérském křesle na další úrověň a jen potvrzuje, že má Hollywood prostě v hrsti a že si může určit, jaký další snímek do kin pošle a kterému dá zelenou! O hereckých kvalitách by se dali také vést dlouhé debaty, nicméně mám typ na minimálně tři nominace z herců co pujdou na Oscara! Podmanivý zvuk vás tak zarazí do křesla i když jde zrovna v tu chvíli o "pouhou" konverzačku! Já tleskám a určitě jsem neviděl naposled!!! Now I become death!!! The destroyer of the worlds!!!
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Tak mi řekněte, je nějaká lepší série, co drží pořád hodně silné tempo a nepolevuje!!!
Válečný kůň (2011)
Stevene, Stevene každý musí asi občas zakopnout no. A to jsou filmy o koních co opravdu miluju!
Poznáš, až to přijde? (2010)
Kdyby závěrečná půlhodinka neměla takový drajv a kdyby nefungovala chemie mezi Reese a Paulem, tak se opravdu uzívám. Závěr a hudba od Zimmera plus i herci to oživují!