Recenze (1 421)
Karlík a továrna na čokoládu (2005)
Zde opět zafungovala báječně chemie mezi Burtnem a Deppem a jen to zase potvrzuje, jaký že oba blázni (v dobrým slova smyslu) to jsou. Svět fantasy, pestrost, barevnost, vášeň, chtíč a touha obalená čokoládou, nasoukaná do jedné továrny, kde se to hemží zpívajícím kmenem umpalumpů... Tohle dokáže stvořit jedině Tim a prodá mu to jedině Johnny... Tohle musíš milovat, jinak to nikdy nedoceníš... 75%
Láska nebeská (2003)
Spousty lovestory nasoukané v jednom balení, který vrcholí naprostou citovou vyvražďovačkou a explozí dojetí, plné slz štěstí a radosti. No takový Vánoce si hold musíš jedině napsat, namalovat, vysnít nebo jako Ríša Curtisů natočit. I když to s realitou nemá co dočinění, zde to celkem funguje a lidi to žerou. Ostatně, je to jenom film. 70%
Troja (2004)
Zbožňuju historický bijáky a Troja se řadí jednoznačně do těch topek! Dnes už kultovka danýho žánru, která nepostrádá super obsazení ve všech řadách, spolu i se super pasážema! Fight Achillese s Hektorem je samozřejmě trojskej klenot! Piťák ostatně tomu trháku dal ikonickou tvář. I když jde o bájnou pohádku, mám ji moc rád! 80%
Pretty Woman (1990)
Zřejmě number one amerických romantických klasik! Duo hlavních postav nemohlo být vybraný líp! Richard i přes uťáplího byznys týpka, kterej má teda mimochodem charisma až do prdele, postupně minutku od minutky nabývá objemu na koulích, až se z něj před závěrečnejma titulema stane opravdovej velkej chlapák! Bodejť by ne, když byl na lovu neskutečně sexy Jul, která i k bomba křivkám přidala taky bomba talent herectví a vše fungovalo skvěle! Jen nechápu, proč to serou do beden neustále kolem Vánoc?!... 75%
Mrazivá past (2021)
Holt všichni akční hrdinové si chtěj zahrát ve svojí Pasti, ovšem ta Smrtonosná je jen jedna Liame. Nicméně ve srovnání s tím co Neeson pouští svým fanouškům před ksichty teď za posledních cca pět let, patří tahle Mrazivá určitě k tomu lepšímu! I přes to, že ta story je laciná, nápad v ní o kamionech převážejících tězkej náklad přes zmrzlej oceán při nastávajících časech tání, to je fakt bomba! A i když se po tý štrece stala spousty nepochopitelných hovadin, jako výplach palice to zabaví ideálně! 65%
Pátrací eso (1993)
Tak jsem dal vzpomenout na fajn béčko Lamase a můžu říct, že při oprašování tohodle kabátu jsem se vůbec nenudil, naopak! Pátrací eso patří určitě k tomu lepšímu co kdy náš odpadlík natočil a je jen škoda, že takových pecek nestihl víc, páč postavu i bojový dovednosti na to měl. Vybral si zde i parádního záporáka Matthiase Huese, kterej se pro parchanty narodil. Prostě zlatý béčkový devadesátky! 65%
Brimstone (2016)
Z této western, bohem podložené story jsem ještě tři dny po jejím zkouknutí lehce v rozpacích. Natočený to bylo po tarantinovsku, pěkně po kapitolách, kdy jsme postupným prokousáváním další a další pomalu mohli lepit střípky příběhu a dostávat se tak k holým faktům a skutečnostem. Samozřejmě nesmím opomenout i drsnotu snímku, včetně masakrování a trýznění lidí všech věkových kategorií, což mě někdy (kor u dětí) svíralo žaludek i pěsti. Ovšem řemeslně kvalitu Brimstone má velikou a to především i díky herectví Guye Pearce! 70%
Král (2019)
Co se týče všeobecně historických bijáků, Král se lehce svou syrovostí vymyká z té škatulky a není to absolutně vůbec na škodu! Nejde o klasiky jako byly všechny ty Statečný srdce, Království nebeský, Alexandry Veliký či třeba Tróji, jednoduše, nejde o bájnou pohádku. Navíc jako extra BONUS je tahounem kluk z neznáma, začátečník a zelenáč Timothée Chalamet, kterýho v době vydání Kinga zdobil věk s číslovkou 23! To jen svědčí o mega obrovským potenciálu tohodle sympatickýho borca, kterej bude určitě ve velkých trhácích ještě v budoucnu hodně vidět a vynikat! 80%
Grinch (2018)
Hranej originál je prostě originál, nicméně smradi dnešní rozpatlané doby jsou samozřejmě vděční za každej bijáček ze světa animace. Navíc rozmanitost těhle pohádek je na vysoké úrovni a vždy nějaká ta vtipná vsuvka vyšší kvalitě pomůže. Ani tenhle zelenej mužík se s tím dvakrát nesral a bavil i mě! I když můj tříletej synek mě při parodování pištící kozy dokáže roztlemit možná víc, jak samotnej Grinch. 75%
Nelítostný souboj (1995)
Souboj dvou hereckých person může začít. De Niro vs Pacino. Kdo z koho!? Hoši odložili pro ně tenkrát tradiční mafiánský mundury, vyplivli doutnáky a pustili se proti sobě při městských bankovních vykrádačkách! Ten spolek herců kolem nich, to je teda taky kanonáda es a mistrů! Kilmer, Voight, Sizemore, Studi, Fichtner, Trejo, Judd i třeba začínající mladičká Portman... To je pomalu přehlídka hvězd, jak při předávání oskarů! Ta psychologická hra a následný nahánění Boba Alem, to hlavně dělá ten biják extrabijákem! I přes vybranou smetánku herců, ten film vynesly vzhůru legendy mafiánskýho podsvětí! 95%