Recenze (1 421)
Black Widow (2021)
Jde samozřejmě o Marvelovku, která se zcela vymyká klasickým dílům Avengerů, na který jsme byli doposud zvyklí, nicméně svoje kvality a kouzlo má! A to kouzlo nese především půvab Scarlett, na kterou se dá prostě koukat pořád (nejkouzelnější je, když je nasraná a začne se s někým tepat). Kouzlu napomáhá i švícka Florence. Ta se s tím taky nesere. Jak moc nemusím ženský hlavní akční hrdinky, těmhle dvěma to prostě žeru. No a když tam vlítne jako bonus jejich "fotr" Harbour, tak je vymalováno, páč ten chlap se kompletně staral o komediální prvky a o prdel! Spokojenost! 75%
Nekonečný víkend (2008)
Rádoby napínavej thriller plnej potenciálu, nicméně tak šíleně vokatě amatérsky béčkově natočenej, že nelze hodnotit víc, než maximálně průměrně. Copak ono to prostředí krásné pláže, skal, sluníčka a moře moc napomáhalo oku diváka, avšak děj a laciný výkony párečku vše dokonale przní! No, že mám Caviezela rád, mrdnu 50%
Prokletí domu slunečnic (2007)
Víceméně "horor" o baráku vedle pole slunečnic puštěn s manželkou na naší chajdě na samotě u lesa z hecu, pro zpestření a posílení našeho vztahu, třeba kvůli možnýmu tulení se k sobě, svírání a proplítání našich těl, na úkor strachu a děsu... Nic se nekonalo. Biják zcela průměrnej, náš vztah stále na stejné rovině. Kurva, manévr k třeba následným hrátkám mě nevyšel... 55%
Střípky (2021)
Kriminální thriller? Za mě pořád vynikající žánr, bohužel nějako se v dnešní době vytrácející... A možná proto mě Střípky krásně zapadly do mojí mozaiky očekávání a následné nadšenosti z požitku, že pálím vostrejma. Navíc prostě říkám a hlásám stále - Denzel je celoživotní jistota kvality bijáků tohoto druhu! Pecka s fajn rozluštěním hádanky! 75%
Rváčův deník (1995)
Špína, smrad a beznaděj! Hroznej příběh šikovnýho a nadanýho kluka o brutálním pádu na dno skrz fet.... Řekl bych - noční můra každýho rodiče! Nicméně to co předvádí tenkrát ještě teenager Leo, to je ukázka mega hereckýho potenciálu a budoucí vstupenka do světa herecké extratřídy. Jinak brrrr... 75%
Arctic: Ledové peklo (2018)
Neobyčejnej příběh, ovšem tak nějak obyčejně natočenej. Mads je bomba herec a tahoun a emoce z něj přímo tryskaj, přitom si budu protiřečit, ve mě to prostě nějakou starost a strach o jeho život nevyvolává... Tohle mrazem pokrytý ledový dobrodružství, je jeden velikej obrovskej obyčej a průměr! 55%
Přátelé: Zase spolu (2021) (TV film)
Jelikož jsem lehce zaujatej fanoušek Přátel, musím trochu i přehlídnout hrůzostrašný proměny některých hlavních celebrit... Jasný, každej stárne a vzhled se mění, nicméně polovička naší šestky si za to může sama. Proto se netřeba vyjadřovat o zkrmené kouli, vylité zeschlé protéze, ani o několikrát skalpelem řízlým botoxu... Je kouzelný zavzpomínat a byla supr myšlenka, zkombinovat starý scénky s nynější realitou a vystřelit z toho do světa v podstatě dokument. Říkám, jsem zaujatej, mě se to líbilo! 80%
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
Na nejvyšší hororovskou úroveň let posledních sázím jedničky Sinistera a V zajetí démonů. Tyhle dva děsivý bijáky pro mě nemají v jednadvcátým století konkurenci. Ovšem i zde, jako v drtivé většině sérek, se s přibývajícíma dílama jednoduše ztrácí kvalita. Příběh se snaží oklamat a přesvědčit diváka trochu jinak než bylo známo, nicméně je to i přes to, všechno na jedno brdo... Určitě né špatná duchařina, každopádně lepších už tu bylo nemálo! 65%
Drtivý dopad (1998)
Dobrých katastrofických filmů v historii kinematografie je pomálu, natož kvalitních... Nicméně s odstupem času se Drtivý dopad stal kultem a jakýmsi klenotem danýho žánru. Slušivě obsazená posádka bijáku se supr story. Navíc vizuál a efekty na konec minulýho století na vysoké úrovni! Jo jo, takhle holt voní devadesátky! 75%
Tiché místo: Část II (2020)
Nevím no... Jednička byla výborná! Výborná především proto, že v ní dominoval strach z neznáma a moment překvapení. Ovšem postupem času se divák vše dozvěděl a konec definitivně vše rozlouskl. Bez těhle předností počátku ticha, byla dvojka v podstatě předurčená k průměru, né-li k propadáku. A tak se i zlehka stalo. Byl jsem zvědavej s čím příjdou. Já ocením občasný napětí, časovou stopu a hlavně vizuální stránku filmu (mutanti jsou k sežrání). Jinak teda hrozně nadhodnocenej flák... 60%