Recenze (1 863)
Aquarius (2015) (seriál)
Obsazení super a nápad taky, ale zpracování dost pokulhává, chybí tomu napětí a hlavně "drive", který by vyvoval touhu hned vidět další díl. Místo toho po 6 dílech přišel blok a další díl už nebyl žádoucí.
Lucifer (2016) (seriál)
Pilot hodně dobrý, tak jdeme do toho! První a druhá sezóna fajn, třetí - už to proboha utněte, takové scenáristické trápení se jen tak nevidí. Ukončení bude rána z milosti.
iZombie (2015) (seriál)
Fajn krimi-komi pojetí aktuálně velmi in zombíků. Takové guilty pleasure, protože je to poměrně hloupé, ale přesto další díl chcete vidět. V druhé sezóně překvapivě udržení slušné kvality, ke konci sezóny dokonce asi nejlepší zápletka a tempo z celého seriálu doposud. Od třetí sezóny pokles. Klasické detektivní díly pohoda, hlavní dějová linka slabší a slabší, plná scenáristických omylů a hrozných mostů a lávek ke spadnutí. Konec 5. sezóny potěšil jen tím, že je to opravdu konec. Ta hloupost a příběhová beznaděj už byla moc. Každopádně koukat se na to minimálně první tři sezóny dalo velmi dobře, oddychový seriál.
Městečko Fortitude (2015) (seriál)
Tohle mi sedlo, mrazivé prostředí, napětí, které by se dalo krájet pilou na led, mysteriózní příběh, který má hlavu a patu. Doufám, že to bude pokračovat... brzy.
Pán času (2005) (seriál)
Exterminate!
Daredevil (2015) (seriál)
Takhle jsem si Daredevila představoval, sorry Bene Afflecku.
Volejte Saulovi (2015) (seriál)
Breaking Bad mi k srdci překvapivě nepřirostlo, ale Saul je frajer a toho můžu klidně v další sezóně.
Vexed (2010) (seriál)
Krimi komedie z britských ostrovů tak, jak má být. Škoda, že první sezóna tak rychle utekl a ta druhá už není tak dobrá.
Quantico (2015) (seriál)
Zamotané, až to není hezké, ale pozornost diváka to udrží. Po tom, co Homeland už nešel sledovat to vypadalo jako čerstvý vítr v tématice teroristických útoků a špionáže stylem "záživně pro bednu". Po 10 dílech už jen chci vědět, jak to dopadne a doufám, že si to nějak udrží tvář.
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
Je to fajn, Bruce Campbell je pořád husťák největší, Raimi zase sluníčko, že Ashe oživil v TV (ale ono spíš nešlo odolat, když filmové klasiky oživuje každý... tak snad Raimi dopadne lépe než Rodriguez s jeho upířím pokusem o připomenutí Od soumraku do úsvitu). První polovina sezóny (6 dílů) dobrý - hlášky, krev, radost z Ashe. Druhá polovina první sezóny už o poznání horší, ještě ne na úrovni průseru typu "soumrak-úsvit", ale už to zavání pořádnou tekutostí. Škoda, místní hodnocení odpovídá tak prvním 2-3 dílům.