Poslední recenze (43)
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Nevim co tady tolik lidí brečí, je to naprostá paráda...trošku slabší je linka s casinem, ale jinak jsou to po Impériu nejlepší SW. Jsem z toho filmu nadšenej, protože je fakt kurva dobrej, ne proto, že jsem fanatickej fanoušek. :D
Pasažéři (2016)
Too much happy ending kills the movie...Kurva, poslední půlhodinu měl dělat Fincher.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Ani to nemůžu hodnotit, po 40 minutách jsem usnul a do té doby jsem to měl spíš jako kulisu...epická nuda v krásném digitálním kabátu...