Oblíbené filmy (4)
Velké ticho (2005)
K tomuto filmu hodně potichu mlčím.
Hranice ovládání (2009)
Papírový voják (2008)
Film bez slabých míst, sevřený a stylisticky čistý. Nenápadný, ale přitom komplexní.
Prokletý ostrov (2010)
Pointu znal jsem dopředu, nevadilo to. Žánrová krásnota, která na trhu dlouho chyběla. A Mahler k tomu.