Oblíbené seriály (10)
Sherlock (2010)
Temný případ (2014)
Lovci duchů (2005)
Hra o trůny (2011)
Black Books (2000)
M*A*S*H (1972)
Fargo (2014)
Fargo je pro mě jednoznačně výjimečná, nezařaditelná a místy vtipně šokující dokonalost. Naprostou jedničkou byl Martin Freeman, avšak ostatní herecké výkony i postavy do děje naprosto zapadaly a neměly chybu. Dávám 100%.