Recenze (31)
Blade Runner 2049 (2017)
Pro mě jednoznačně vizuální a OST orgie roku 2017. Děkuji tvůrcům že se drželi atmosféry původního filmu a nezvrhlo se to do akčního blockbusteru.
Na vlásku (2010)
Srdcovka. Každou z postav jsem si ihned zamiloval. Nezapomenutelné scénky aka neodolatelný Flynnův pohled na Rapunzel. Maximus, který má více mozku a šermířského umu než celá královská Garda. Přesně ten film jenž Vás navrátí do naivního bezstarostného dětství. PS: musím si pořídit novou pánvičku, člověk nikdy neví.
Život (2017)
Konečně astronauti, kteří se alespoň snaží tvářit že jsou vědci a přemýšlí racionálně a neustále vymýšlí co dál (narážím na bandu "vědců" v Alien Prometheus = chování puberťáků) Má to spád ani chvíli jsem se nenudil a na hollywood tam nejsou žádné patriotické kecy a charaktery jsem si během chvíle oblíbil. Ze všeho nejvíc se mi líbí myšlenka ///////////////////////////////////////////////////////////////////MOŽNÝ SPOILER ///////////////////////////////////////// jak kvůli incidentu a následným el. šokům kterým se ho snaží zachránit LIFE najednou otočí svým chováním a začně boj o přežití, jelikož si to přebere tak, že ho chtějí zlikvidovat. Takové menší nedorozumění :) Jen si lámu hlavu tím, když tak promýšleli ty opatření, proč hned v tom prvním neměli pořešené odpálení "inkubátoru" do vesmíru při náznaku nebezpečí.
Zhasni a zemřeš (2016)
Zajímavá myšlenka, super atmosféra rozhodně to stálo za zhlédnutí a bavilo mě to mnohem více nežli Don't Breathe který mě ke konci už nudil.
Blood Punch (2013)
Skvělej úlet a snímek mě mile překvapil
Za černou duhou (2010)
Když jsem si k tomu představil že to je pokračování Carrie (1976) tak se ten děj dal zvládnout - Úžasnej Visuál - Ještě lepší Soundtrack
Gun Woman (2014)
Je vidět že Japonská kinematografie je prostě jiná liga, což tu spousta lidí nedokáže rozdejchat.
Poker Night (2014)
Neuvěřitelnej - storytejl - prošpikovanej černým humorem - Prostě Pecka - 90% (mohlo to končit tím vězením) ale chápu že u těch chytřejších musíte dělat že neexistujou.
John Doe: Vigilante (2014)
Pro mě skvělé překvapení 80% - skvělý souboj morálních zásad - Již chápu proč v budoucnu přijme amerika - The Purge: Anarchy
Hyena Road (2015)
Přesně ten film kterému dáte šanci bez ohledu na hodnocení a on mile překvapí. Pro mě povedený snímek už jen z důvodů že se tu nevedou žádné patriotické žvásty, přiměřené a nenucené akce které Vás ihned vtáhnou do děje. Pro mě podceněný snímek který jen o něco zaostává za Lone Survivor. PS: ta story o Alexandru Velikém mě fakt dostala.