Oblíbené seriály (10)
Vikingové (2013)
Hra o trůny (2011)
Bratrstvo neohrožených (2001)
Zákon gangu (2008)
V seriálu se mi nejvíce líbily dvě postavy. Jaxova stará (doktorka) a agentka ATF - Stohlová (člověk nikdy nevěděl, co si ta "mrcha" zase vymyslí, aby je dostala). Ale nakonec ji dostali Sons. Někde jsem četla, že je tento seriál hodně feministický a musím souhlasit.
Sherlock (2010)
Panství Downton (2010)
Britská minisérie pro milovníky kostýmních dramat přímo ušitá. Celé dílo je protkané anglickou nostalgií. První série se mi opravdu líbila. Nádherné kostýmy a skvělá hudba. Druhá série se drží stále na dobré úrovni, ale zdá se mi taková utahaná. Místo deseti dílů by bohatě opět stačilo sedm, jak bylo v první sérii.