Recenze (88)
Divoká noc (2005)
Fakt debilní.
Oddělen (2011)
Tenhle film mě hrozně bavil a nemohl jsem se od něj otrhnout. Skvělé.
Jak vyrobit paniku (2010) (TV film)
Všechno označují za dezinformace či lži a lidé co to říkají označují za blázny místo aby to vyvrátili fakty. Kritické myšlení je sprosté slovo. Prostě propaganda. Nejvíce mě dostalo konstatování, že se k těmto teorií uchylují především vzdělají lidé :D
Řeka (2012) (seriál)
Je to strašně amatérské, nápad asi není špatný, ale je to točené ve strašných kulisách.
Spider-Man 3 (2007)
Naprosto příšerné efekty!
Kouzla králů (2008) (TV film)
Řekl bych, že českým filmařům nechybí peníze, ale invence. Protože kostýmy prostředí jsou pěkné.
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Strašný! Hezké kostýmy i prostředí, ale herci zapomněli hrát a ta moderní mluva! Furt tam ječej jak šílení! Žádný nápad jen recyklace starých pohádek a motivů. Škoda peněz, škoda času.
Twilight sága: Nový měsíc (2009)
Takhle vypadá peklo .-) Jedna hvězda za dobrou kameru a docela sexy Kristen a za nechtěnou komičnost celého filmu :-). A proč tam furt ty nasteroidovaný cápci choděj bez trička? A vo čem to sakra bylo?
Ip Man (2008)
Nečekejte od filmu nějaký inteligentní příběh, je to prostě pohádka se spoustou kunfu, ale napínavá a nenechá vás chladným.
Cleveland show (2009) (seriál)
Černošská verze Family Guy, bohužel to není moc vtipné respektive asi humor který pochopí pouze černoši.