Recenze (62)
Ghost (2023)
Skotačivá akční komedie. Po nedělním obědě, nenáročná podívaná.
Afrikou na pionýru (2019)
Pěkný
Mizerná jízda (2020)
Je to strašná pí*ovina, ale na jednoduché pobavení good
Kukačky (2021) (seriál)
Po dlouhé době, parádní seriál. Kamera, střih, hudba a hlavně herecké výkony za 1*. Příjemné překvapení.
6 underground: Tajné operace (2019)
Akční podívaná, která stála ...asi dost dolarů.
Půlnoční nebe (2020)
Ta 1* za efekty ..jinak čirá prázdnota
Ztracená minulost (2019)
Strašná pitomost
Fantasy Island (2020)
Jedna * za to, že je to barevný a hýbá se to.
Paradise Hills (2019)
Pohádka
Korunní svědek (2019)
Tak tohle je průser 😂 I Bruce je jak ochotník 🤔🤷😁