Recenze (1 152)
Na zdraví (1982) (seriál)
Skoukl jsem první sérii a nijak mě to nezaujalo. Humor hodně narážel na sport a postavy v době vysílání a to jde mimo mě. Občas něco pobavilo, ale spíše jsem používal jako podkres k práci.
Dukla 61 (2018) (TV film)
Po Metanolu ČT nasadila další pecku. Herecké obsazení moc pěkné. Natočeno hodně dobře, stejně tak i zahrané. Zaujala mě atmosféra a hlavně v druhé půli mě to krásně chytlo. Za mě velká spokojenost. Je vidět, že dokážeme natočit slušný film, tak nechápu proč do kin chodí srajdy typu Špindl, Věčně tvá nevěrná...
Taxi 121 (2016)
Na film jsem se docela tešil. Četl jsem pár recenzí, které z toho dělaly fajn thriller. Bohužel při sledování se dostavilo zklamání. Film moc neutíká, člověk se nudí a chybí nějaké větší napětí a drama. Škoda, že to nedopadlo, vypadalo to moc slibně.
Kadeřnictví (2018) (seriál)
Občas nějaká epizoda pobavila, ale žádná sláva to nebyla a spíše slabší. Z hereček mě bavila akorát Bernášková.
Štafl (2018) (seriál)
Taxi jsem využil jen jednou v Olomouci, co nám zařídil kamarád, takže téma jde trochu okolo mě. O to víc jsme se asi bavil a beru to vše jako nadsázku. Herecky fajn, epizody slušné, ta se značkou asi nejlepší. Klidně bych snesl i další epizody.
Hnědá rodina (2016) (seriál)
Tak tohle se hodně povedlo. Herci jsou moc fajn. Téma zaujalo. Celkově slušně natočené. DIY videjka na konci vždy pobavila. S titulky k vidění zde.
Vesničan (2018) (seriál)
Docela fajn jednohubka. Polášek je dobrý, epizody utíkaj a já se občas i slušně bavil.
Dvě nevěsty a jedna svatba (2018)
Jaj, tak to byla ale nuda. Pár světlých momentů by se našlo, ale celkově velmi slabé. Polívková mi do role moc nesedla. Monology na kameru mě vyloženě štvaly. Hudebně to taky nijak nezaujalo. Škoda času.
Rozčarování (2018) (seriál)
Na Disenchantment jsem se hodně těšil. Doufal jsem ve Futuramu ve fantasy světě, bohužel to zůstalo někde na půl cesty. Kresba a postavy tam podobné jako ve Futuramě (sem tam i něco ze Simpsonů) jsou, ale bohužel chybí humor. Překvapilo mě, že celá série má ucelený příběh a není to epizodní jako jsou Futurama Simpsoni. Bohužel seriál nevyužil možností a zůstává na půl cesty. Otevřený konec mě hodně naštval, tak určitě budou koukat i na druhou sérii, abych věděl jak to dopadne. 65%
Rampage Ničitelé (2018)
Hru Rampage jsem hrával na svém prvním pc a možná bych ji ještě někde doma vyhrabal na nějakém CD. Film docela jede, akce slušná a obsazení také fajn. Rock je prakticky jistota, Manganiello a Morgan potěšili a krásná Malin Åkerman s nezvyklou barvou vlasů pro ni, si tu střihla záporačku, což mě překvapilo.