Recenze (1 152)
Repli-Kate (2002)
Docela příjemná oddychovka. Pustil jsem si to po deseti letech a opět jsem se bavil. Hned jsem si všiml Shawna a Woodyho z Psych, který jsem předtim neznal. Kate je docela kočka. Takovou mašinku bych taky využil. 60%
Two Scoops (2013)
Škoda, že je to tak odfláknutý. Triky nevypadaj moc dobře, scénář taky slabota, ale holky docela ujdou. 35%
David Beckham: Bodywear (2013)
Tak už i reklamy tady máme, ucházející reklama. Koukatelná hlavně kvůli výborný písničce.
Chameleon (1996) (seriál)
Tenhle seriál jsem kdysi hodně žral. Příběh dobrý, epizody zajímavé a líbilo se mi jak bylo to prolínání s minulostí. Jdu si dát rewatch. 70%
Bráškové (2003) (seriál)
Trošku slabší večerníček, ale vlčata jsou super a tak to vynahrazují. 65%
Vydrýsek (2002) (seriál)
Vydrýsek určitě patří k lepší polovině večerníčků se zvířátky. Líbil se mi víc než prasátka nebo bažanti. 70%
Méďové (2001) (seriál)
Asi ještě lepší než Tuláček. Méďové jsou moc pěkný a hned bych jednoho bral. 75%
Kluci ze zámku (2000) (seriál)
Asi nejslabší ze série večerníčku ze zvířaty, který jsem viděl. 50%
Pruhovaní kamarádi (1998) (seriál)
Prasátka jsou pěkná, ale už mě to tolik nebavilo jako u Tuláčka. 65%
Tuláček (1997) (seriál)
Můj první večerníček se zvířátkem a hned mě chytnul a bavil. Moc krásné. 75%