Recenze (116)
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Bravo! Konečne po dlhej dobe kvalitný horor s kvalitným gore bez únavnej dľžky a zbytočných kecov i s troškou humoru. Presne podľa môjho gusta. Už dlho som tak spokojne z kina neodchádzal.
Lví král (2019)
Konečne po slabom Dumbovi (2019) a Aladinovi (2019) prišla kvalita Leví kráľ (2019). Nebudem porovnávať originál vs. remake, ale ďakujem Disney že si aspoň toto neposral! Videné v kine, 3D.
Gravitace (2013)
Menej je niekedy viac a film gravitácia to predviedla bravúrne! Absolútne dokonalá mrazivá atmosféra bezmocnosti, strachu a samoty v temnom nekonečnom vesmíre. Výborné po všetkých stránkach aj minimálny soundtrack udiera na to správne miesto a o kamere či efektoch ani nehovorím. Veľmi potešili zábery z pohľadu prvej osoby a perfektne sadli. K tomu ešte výborný výkon S. Bullock. Jednoducho "SPACE MASTERPIECE" 100%
Beetlejuice (1988)
Excelentné a zábavné aj po rokoch! Úžasný výkon Michaela Keatona, výborná hudba Danny Elfmana a Tim Burton je proste pán! :)
Nedotknutelní (2011)
Život sa nám môže kedykoľvek zmeniť a zrútiť. Ale páči sa mi, keď ani v tom najhoršom ľudia nestrácajú zmysel pre humor a chuť žiť. No všetko závisí aj od toho kto pri nás v takých chvíľach stojí... Pretože nieje opatrovateľ ako opatrovateľ. Krásny príbeh a teším sa aj na remake. V hlavnej úlohe si viem predstaviť Dustina Hoffmana a Chrisa Tuckera :)
Avatar (2009)
Dokonalý 3D zážitok! Jedine ma mrzí, že niektorý ľudia si toto 3D nevychutnali v kine ale pri nejakej mizernej kópii a potom to nevedia oceniť. Ale na nedokonalý 3D zážitok ako Súboj titanov (2010) išli...
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
VHS Action Heroes sú späť a to ešte v lepšej paráde! Toto je pravá akčná nostalgia a začína sa rysovať aj najlepšia akčná trilógia posledných rokov! S humorom, hláškami a narážkami na seba samých, s jednoduchým dejom, bez oskarového scenára, bez obohraného "slow motion", proste tu ide o čistú akčnú zábavu. Veľké plus za scény bez cenzury! Vidieť týchto Pánov síce už starých, ale živých pohromade v jednom filme je proste splnený sen všetkých čo sme na nich vyrastali a zostarli spolu s nimi. A ak to nie je hit teraz, tak bude.. ale až keď tu s nami nebudú.
Polární expres (2004)
Tento film nám chce všetkým povedať že sme boli tiež deti ale už sme zabudli ako sme verili v silu vianoc... Dojemné,veselé,pravdivé a vizuálne dokonalé aj po rokoch. Main theme 100 bodov!
Gran Turismo (2023)
Chcel som dať silné 3 ale prihodím ešte jednu hviezdu, pretože takto sa robí film podľa videohry do psej matere! :)
Mezi živly (2023)
Chcel som dať silné 3 ale dám slabšie 4 že sa Pixar konečne po dlhšej dobe sračiek ako tak spamätal a priniesol vcelku originálny love story.