Recenze (290)
Duna: Část druhá (2024)
V některých pasážích jsem si říkal, zda to není moc pro diváky odkojené MCU bordelem. Je to dost hutne a nejsem si jisty jak to pusobi na divaka, ktery nezna knihy.
Temný případ - Noční krajina (2024) (série)
Z počátku mě to bavilo, ale s přibývajícími díly jsem si říkal, že něco úplně nesedí, bohužel poslední díl jen ukazuje jak špatné to vlastně bylo. Nakonec nejhorší True Detective série.
Želvy Ninja: Mutantí chaos (2023)
Po dlouhé době Želvy, které jsou neokoukané, mají zápletku kdy se nechci zabít a ikdyž to má své "mouchy", tak bych si dal nášup.
Marvels (2023)
V kině bych trpěl, na Disney Plus je to na úrovni běžné spotřebky od Netflixu.
Stvořitel (2023)
Lidi jsou na tenhle film zbytečně zlí. V době, kdy točit originální filmy se moc nenosí jsem toho názoru, že si film zaslouží pozornost.
Zabiják (2023)
Není to špatné, bohužel je to postaveno na průměrné zápletce a to je prostě na Finschera málo.
The Covenant (2023)
Slušný military biják, snad až na nerealistickou přesilovku, která to strhává dolů. Rozhodně stálo za shlédnutí.
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
Čtvrtý nejlepší Indy.
Oppenheimer (2023)
Po dlouhé době slušný Nolan, ne ten nejlepší, ale bavil mě. Všechno co bylo špatně na TENETu je tu výborné. Postavy žijí, hudba není nonstop otravná, režisér si tu nehoní triko na úkor koukatelnosti.
Tajná invaze (2023) (seriál)
Jak tyhle seriály můžou stát takové prachy nepochopím. Zápletka na dva díly, odehrává se to v tuctových kulisách, scénář úplně o ničem a jde se tam od zdi ke zdi. Takový potenciál to mělo a je to ještě daleko horší, než The Falcon and the Winter Soldier. Něco shnilého je v Marvelu a Disney, že nejsou schopni dát takovým drahým seriálům pořádnou fazónu.