Recenze (175)
Everest (2015)
Nemám důvod tenhle film kritizovat, byl jsme na něm v IMAXU, ve ktrým jsme byl naposledy před 5 lety a zážitek jak cyp. Pomalý rozjezd filmu, který se zdá být pohodový, plný hlášek, přijemných situací (Party na Everestu:D), široké spektrum hlavních postav atd. Pak se film dostane do druhé půlky ve které se mi vařily kulky. Skoro jsme nedýchal, a jen jsem sledoval obraz a slyšel jak mi buší srdce. Pro mě skvělý zážitek perfektně natočený film
Mimoni (2015)
V mini-filmech byli vynikající, ve filmech Já padouch jako vedlejší postavy byli geniální, ale ve vlastní filmu jako by jim došla energie :( Za mě zklamání od animovaných bavičů této doby bych čekal daleko víc, málo vtipné scény a děj sám o sobě stál za prd. Jinak mimoni jsou pořád stejně roztomilí, aspoň že to :)
Muž na laně (2015)
Abdolutní krása, naplneni snu a překonání strachu :)
Sousedi (2014)
Opilecká komedie, která chrlí neustále pozitivní a uvolněnou energii a tohle jsme taky od toho filmu chtěl,, vypnout hlavu nohy na stůl dobrý jídlo a jen se smát úchylným a drsným vtipům a víte co ? já se to užil a děkuji za tenhle film.
Alcatraz (2012) (seriál)
Žádná sláva, z toho seriálu by se dalo vymáčknout mnohem více, v podstatě každý díl mi připadá stejný.
Avengers (2012)
"Oddechovka" které je nabitá akcí, vtipem a emocemi= adrenalinová injekce. Toto se rozhodně nedá srovnávat s TDKR, protože jsou to hodně rozdílné filmy. Je pravda, že je tam "pár" chyb a de*ilních momentů, ale nebudu si hrát na nějakého trapného "kritika" 90 % už se těším na DvoJku :P
Expendables: Postradatelní 2 (2012)
O dost lepší jak jednička. Pořádně nabitá akce, plná krutých hlášek, humoru a efektu. Takovou řežbu jsme dlouho neviděl a dokonce to má smysluplný a zajímavý děj. PS. luxusní soundtrack 100%
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Film neomezených možností s prvky kultovních trháků, úplná továrna na sny nic víc nic míň. 75 %
Nepřítel pod ochranou (2012)
Co jsem si z toho to filmu odnesl byl další poznatek, že žijeme ve světě plném korupce, násilí a lži. Ve světě ve kterém je největší jistota vlastně největší svině. Herecké výkony, kamera, akce a emoce, hodnotím celkem dobře, 70 %
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Nejlepší prcičky vůbec. Komedie, která já opravdu smysluplná, vtipná a úchylná. Náramně jsem se bavil :)