Recenze (82)
Apokalypsa (1979)
Nepříjemná, ale zároveň podmanivá atmosféra a nezapomenutelný soundtrack. Nejlepší válečný film.
Hon (2012)
Peklo, kterým si musí projít nejen skvělý Mads Mikkelsen, ale v nepříjemném úžasu i každý divák.
Californication (2007) (seriál)
And I think it's gonna be a long long time, till touch down brings me round again to find... Skvělý seriál, jehož kvalita nabrala po 4. sérii sestupnou tendenci a Hank Moody pomalu přestával být ten správný motherfucker. Ale závěrečný díl jsem si užil. Možná i proto, že když jsem si ho pouštěl, nevěděl jsem, že je poslední. A Rocket Man mi v hlavě zní už týden.
Temný případ (2014) (seriál)
Seriál, který absolutně nemá konkurenci. Perfektní úvodní song, neskutečný Matthew McConaughey, bezchybní Woody Harrelson a Michelle Monaghan, skvělý scénář, jenž se úspěšně vyhýbá téměř všem klišé, pomalé, ale rozhodně ne nudící tempo a ta atmosféra amerického zapadákova, tu prostě miluji. Hrozně se těším na další řadu, i když laťka je nepřekonatelně vysoko...
Nelítostný souboj (1995)
Dva nejcharizmatičtější herci všech dob, každý na opačné straně zákona a přesto si zamilujete oba. Zejména jejich společné scény jsou lahůdkou.
Zmizení (2013)
Jak nemám Hugha Jackmana rád, tak tady byl vážně skvělý, stejně jako Gyllenhaal, který znovu dokazuje, že se pro role poldů narodil. Bez debat nejlepší film roku.
Perníkový táta (2008) (seriál)
Nejpropracovanější seriál ever. Spoilery číhaly všude, ale dnes jsem konečně dokoukal. Druhou polovinu 5. série jsem stihl za 3 dny a byla to jízda, ze které se jen tak nevzpamatuji.
Zlatá sedmdesátá (1998) (seriál)
Přátelé, můžete se jít zahrabat...
Ti druzí (2001)
Extrémně hustá atmosféra, hlavní role šitá na míru pro Nicole Kidman, nečekaná pointa a lekačky tam, kde jsem je nečekal, přestože na ně obvykle mám čuch.
Hra (1997)
Přestože už znám pointu, je pro mě každé shlédnutí obrovským zážitkem.