Recenze (45)
Sedmý syn (2014)
You know nothing, Jon Snow.
Michael Kohlhaas (2013)
Mads má charisma jak hřebec, ale jenom on sám to neutáhne. Jeho závěrečný výraz je dle mého herecký majstrštyk.
Dredd (2012)
Vykradený The Raid,ale jinak Karl Urban rocks !
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Nejlepší main song ever ! Parádní Richard Armitage a hlavně konečně zase nějaké fantasy ze kterého se mi nechtělo zvracet.
Barbar Conan (2011)
Kdyby se to jmenovalo Kráčející Momoa nebo Momoa the Barbarian, tak by mi to snad ani tak nevadilo, jenomže Momoa prostě není Conan, smůla. Je to akční b-c,celkem svižné ovšem se spoustou cizích vlivů: Úvod z Pána prstenů,indiáni z Apocalypta,Piráti z Karibiku atd...Bože ať se už prestanou točit "remaky". PS: Není tajemství oceli jako tajemství oceli.
Captain America: První Avenger (2011)
Nebylo až tak špatné, ale každopádně největší návaly smíchu přišly vždycky, když Hugo Weaving zahlásil památnou hlášku "Heil Hydra", přičemž jeho přívrženci zahajlovali levou i pravou zároveň :-) :-) :-)
Green Lantern (2011)
Určitě to už někdo napsal, ale skutečně to působí jako slušně zadotovaný pilot k seriálu. Kdyby to byla pravda tak bych možná šel s hodnocením nahoru...
Kazatel (2011)
Větší béčko jsem si nemohl přát :-) mohlo to být ještě o 15 minut delší, aby stihli killnout tu upíří královnu sakra! :-)
Kravaťáci (2011) (seriál)
Louis Litt !
Lukostřelci (2011)
Sic poněkud klišoidní,ale mnohem zábavnější než 95 % amerických blockbusterů co se letos natočilo.