Recenze (874)
Willyho kouzelný svět (2021)
Hrozná debilita, ale dobře se na to kouká :)
Ženy v běhu (2019)
Já to po 5 minutách vypnul. Tak třeba příště...
Hardcore Henry (2015)
Jsou tam světlé momenty, ale brzy to začne docela nudit. Na 1st person sekvenci z Doomu to nemá.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Místy to působí trochu absurdně (jako Forrest Gump na vážno), ale celkově dobrý.
Yes Day (2021)
Nápad je dobrý, hlavní herci celkem sympatičtí. Jen to místy trochu unavuje. Např. scéna s paintballem je předlouhá a to vyvrcholení s ptačím hnízdem je klišé vzorec*, který byl zastaralý a nudný už v době Robina Williamse. *Tatínek dostane obligátní ránu do kulí, následně se totálne ztrapní přede všemi, zachová se jako bábovka, sketa a následně se submisivně podřídí své ženě. Tomu říkám americký mužský vzor jak vystřižený z učebnice feminismu. Update: Ránu do kulí dostane později i podruhé, takže srandy kopec!
Otcovství (2021)
Strašně banální film o obyčejných věcech, které v rámci výchovy řeší každý rodič. Jen tady, aby to bylo trochu zajímavé, umře na začátku matka a otec tahá děcko do práce. To vyvolá pár úsměvných momentů, ale na film to nestačí. K tomu by postačil formát 5 minutového skeče.
Léto s gentlemanem (2019)
Když jsem viděl, že tam hraje Šimůnek a Hanzlík, tak jsem se připravil na nejhorší. A opravdu, přišlo to. Nicméně jsem byl připraven, takže po 10 minutách jsem s klidem gentlemana od TV odešel.
Sedm statečných (1960)
To je film mých klukovských let. Hned jak smradi povyrostou, musím jim to pustit.
Černí baroni (2004) (seriál)
Není to zas tak zlý. Než si člověk zvykne, tak Holub zpočátku působí ve své roli jako rána kladivem do koulí, ale časem si to sedne.
Armáda mrtvých (2021)
Další genderově korektní vejšplecht, kde si hlavní svalovec na sebevražednou misi s sebou bere partu baletek, aby mu svými piruetami kryly záda před krvežíznivými zombíky.