Recenze (874)
Jak básníci čekají na zázrak (2016)
Prosté, milé, lidské. Taková pohoda, která vás nenasere, což je dneska vzácnost. #NEZÁVADNÉ
Vymítač (2017) (seriál)
Polský hororový South Park s hlubokým poselstvím. Btw. Na Netflixu lepší seriál nenajdete ani když ho budete hledat lupou nainstalovanou na mikroskopu.
Cargo (2017)
Děsná nuda. 30 minut člověku přijde jako věčnost.
Oko nad Prahou (2010)
Zajímavý dokument o zajímavém člověku aneb ukázka toho jak dopadnete, když vám na něčem hodně záleží. (Too much love will kill you.)
Kiss Kiss Bang Bang (2005)
Na to, že to bylo točené po roce 2000, je to překvapivě dobrá komedie. #NEZÁVADNÉ
Zprávař: Příběh Rona Burgundyho (2004)
Taková klasická trapárna s FartHellem.
6 underground: Tajné operace (2019)
Natočené dobře, jen je to hodně přitažené za vlasy. Vypnuto po 6 minutách. Nemám rád unisex filmy, kde jsou do chlapských rolí obsazené ženské. #ZÁVADNÉ
Králíček Jojo (2019)
Hyperkorektní dokument o tom co všechno se může odrazit od stromu: nůž, granát, Židovka, Scarlett Johansson atd.
Sherlock - Šest Železných dam (2017) (epizoda)
To se jako někdo rozhodl úmyslně udělat z Holmese troubu? A co ta otravná Mary? Ta postava ten seriál totálně zabila...
Sherlock: Přízračná nevěsta (2016) (TV film)
Po předchozím dílu jsem nečekal, že to může být ještě horší. Ale ono je! Tomu říkám supersračka.